خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/25 - 14:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
ایری:

ضرورت اولویت‌دهی دولت به ساخت خانه مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: مبالغ اختصاص یافته به مسکن محرومان باید با استفاده از ظرفیت های موجود نظیر بخش خصوصی و بانک‌ها با تکمیل پروژه ‌های مسکن‌سازی برای مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی هزینه شود.

عبدالجلال ایری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، در رابطه با لزوم توجه به مسکن محرومان گفـت: در حال حاضر رقم بالای اقساط طرح ملی مسکن و تامین آورده اولیه موجب شده دست طبقه ضعیف و کم درآمد جامعه از خانه‌های حمایتی نیز کوتاه شود.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه اخیرا اعلام کرده که 2 هزار میلیارد ریال اختصاص داده که باید با استفاده از سایر ظرفیت های موجود مانند بخش خصوصی و بانک‌ها برای تکمیل بروژه های مسکن سازی با اولویت تامین خانه محرومان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره ) و بهزیستی مورد استفاده قرار بگیرد.



سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ساخت و ساز مسکن را به پیشرانی برای اقتصاد کشور بدانیم که بسیاری از صنایع را به حرکت درآورده و اشغال ایجاد می‌کند، تمام تلاش خود را برای رونق این مهم به کار می‌گیریم، هر چند دولت بارها نسبت به اهمیت این موضوع و اهتمام خود تاکید داشته است اما طبق گزارش‌ها در بسیار از مناطق کشور، روند ساخت و ساز ها از برنامه عقب بوده و نیازمند سرعت بیشتری است./



پایان پیام

  • کد خبر : 374678
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار