خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/08 - 15:40
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
وحیدی مطرح کرد:

ضرورت اضافه شدن خودروی نجات به مجموعه آتش‌نشانی بجنورد

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت اضافه شدن خودروی نجات به مجموعه آتش‌نشانی بجنورد تأکید کرد.

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به بازدید از 125 بجنورد، تصریح کرد: در اولین روزهای آغاز فعالیت در مجلس شورای اسلامی پیگیر خرید نردبان آتش‌نشانی بلند مرتبه برای آتش‌نشانی بجنورد بودیم که پس از ۲ سال خریداری انجام شد و موفق شدیم یک سهمیه برای مرکز استان دریافت کنیم.



وی با بیان اینکه ۳۵ میلیارد تومان هزینه خرید این نردبان آتش‌نشانی بود، اضافه کرد: یک نردبان آتش‌نشانی برای استان کافی نیست و باید افزایش پیدا کند.



نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه باید امکانات آتش‌نشانی در استان به گونه‌ای باشد که جان آتش‌نشانان مورد تهدید نباشد، افزود: خودروی نجات به مجموعه آتش‌نشانی باید اضافه شود.



رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امکان‌سنجی در تمام حوزه‌های آتش‌نشانی ضروری است و باید مورد توجه مدیران و مسئولان قرار گیرد در حوزه بودجه‌های ملی نیز پیگیری‌های مربوط به مجلس شورای اسلامی انجام می‌شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 369063
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار