خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/09/12 - 12:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
حاجی‌دلیگانی:

شیخوخیت همراه با صداقت و شجاعت کمتر در لیدرهای فعلی دیده می‌شود/شخصیت شهید بهشتی جامعیت داشت

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس هم اکنون افرادی که جامعیت داشته باشند کمتر وجود دارند، گفت: شیخوخیتی که همراه با صداقت و شجاعت باشد کمتر در لیدرهای فعلی دیده می شود.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه نداشتن ساختار و تشکیلات در حوزه احزاب سبب آسیب دیدن و متضرر شدن مردم شده است، گفت: وقتی ساختاری وجود نداشته باشد، ائتلاف صورت می گیرد لذا مردم نیز به وعده ها و قول های چنین ائتلاف هایی اعتماد می کنند اما وقتی وعده ای محقق نمی شود سلب اعتماد صورت می گیرد.



نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احزاب برای دستیابی به پایداری، جامعیت، استمرار فعالیت و غیره نیاز به ساماندهی و برنامه ریزی دارند، اظهار کرد: احزاب می توانند زمینه ایجاد بستر برای رشد افراد و ارائه افراد شایسته به جامعه را فراهم کنند.



وی ضمن تاکید بر اینکه احزاب باید از فعالیت موسمی و فصلی در زمان انتخابات خودداری کنند، ادامه داد: وضعیت احزاب در شرایط کنونی طوری رقم خورده که احزاب در زمان انتخابات بر اساس موضوعات مدظنر در کنار همدیگر جمع می شوند و بعد از پایان انتخابات مجددا از صحنه خارج می شوند؛ در حالی که بعد از انتخابات باید به تناسب نتیجه ای که دست یافته اند پاسخگو باشند.



این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به موانع ایجاد ساختار در عرصه احزاب و علل عدم توسعه این حوزه، تصریح کرد: در گذشته شهید بهشتی تشکیلاتی را با اعتقاد راه انداخت اما هم اکنون افرادی که جامعیت داشته باشند کمتر وجود دارد.



حاجی‌دلیگانی ادامه داد: البته گاهی هم برخی افراد بخاطر اشتباهاتی که مرتکب شده اند جامعیتشان را از دست داده اند.



عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شیخوخیتی که همراه با صداقت، صراحت و شجاعت باشد کمتر در لیدرهای فعلی دیده می شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 221334
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم