خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/01/26 - 18:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
نوروزی:

سوریه هدف انتقام نافرجام آمریکا از پیروزی‌های اخیر در غوطه شرقی شد

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس معتقد است آمریکایی‌ها پیروزی‌های اخیر سوریه در غوطه شرقی را برنتابیده و به گونه دیگری انتقام آن را گرفتند.

حسن نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به حمله اخیر آمریکایی‌ها به سوریه گفت: عربستان تولیدگر تروریست در منطقه است و آمریکایی ها نیز به هر بهانه ای به دنبال کسب درآمد و ثروت از طریق عربستان هستند از این رو به هر بهانه ای به کشورهای منطقه حملاتی صورت می دهند و حضور نظامی در منطقه دارند تا بتوانند از این طریق درآمدزایی کنند.



نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه سوریه مظلومانه 7 سال است که گرفتار تروریسم در منطقه شده تا آمریکا به نفع خود سوءاستفاده کند، اظهار داشت: اولین بار جیش الاسلام بمباران دمشق را شروع کرد که باعث آغاز جنگ شد.



وی در ادامه با بیان اینکه در این بین سازمان کنفرانس اسلامی نیز در وظایف خود تساهل می‌‌‌‌کند، عنوان کرد: در ابتدای کار بسیاری از کشورها همچون ترکیه و قطر از مواضع تروریست ها حمایت می کردند که رفته رفته ترکیه راه خود را جدا کرد  اما از کشوری همچون قطر نیز انتظار نمی رود که علیرغم تحریم های عربستان باز هم از تروریسم در منطقه حمایت کند.



نوروزی با بیان اینکه جمهوری اسلامی با تمام قدرت از کشور سوریه دفاع می کند، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی بر مظلومیت مردم سوریه صحه گذاشته و ظالمیت متجاوزان به سوریه را تقبیح می کند.



سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: این حمله نوعی انتقام از دولت سوریه برای پیروزی های اخیر در شرق این کشور و غوطه شرقی علیه تروریست های داعش بود که خسارات جبران ناپذیری به کشورهای حامی تروریسم زد./



پایان پیام

  • کد خبر : 239440
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار