خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/03/26 - 12:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
شیویاری در تذکر شفاهی:

سوء مدیریت در بدنه دولت کاملاً مشهود است

نماینده مردم میانه در مجلس سوء مدیریت در دولت را باعث نابسامانی‌ها در حوزه اقتصادی می‌داند.

به گزارش خبرنگا خبرگزاری خانه ملت، یعقوب شیویاری در نشست علنی امروز (یکشنبه، 26 خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: جناب آقای روحانی جامعه برجسته‌ترین علت نابسامانی‌ها به ویژه در حوزه اقتصادی را ضعف مدیریت می‌داند، لطفا خوب مدیریت کنید، چرا که مشکلات مردم روز به روز افزون‌تر می‌شود.



نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از ریاست اورژانس کشور ادامه داد: استقرار اورژانس هوایی در شهرستان میانه باعث نجات بسیاری از هموطنان در این شهرستان شده است که در دو هفته اخیر آمار به دست آمده بسیار امیدبخش بوده است.



وی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی افزود: قرار بود در شهرستان میانه حضور داشته باشید و مشکلات این شهرستان را بررسی کنید اما حضور نداشته و ما این کم لطفی شما را از یاد نخواهیم برد لذا سریعاً اقدامی در راستای حل مشکلات راه‌های شهری و روستایی شهرستان میانه انجام دهید.



عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تذکر، مکاتبات متعدد و مهربانی های متعدد باعث نشد که شما مشکلات را حل کنید، چرا که به نظر می‌رسد باید قانونی باشد که نمایندگان با مسئولانی که جرأت حل مشکلات مردم را ندارند برخورد فیزیکی انجام دهند.



این نماینده مردم در مجلس دهم در تذکری به وزیر نیرو گفت: وزرای دروغگو و بی‌کفایت قبلی قول داده بودند که انتهای سال 94 سد گرمیچای میانه تکمیل شده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد چرا که آب شرب میانه مشکل دارد لذا تقاضا می‌شود پیگیری شده و تأمین اعتبار صورت گیرد و با بهره‌برداری آن مردم از آب شرب بهره‌مند شوند./



پایان پیام

  • کد خبر : 282522
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار