خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/02/31 - 11:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
شریفی عنوان کرد:

زنان باردار و کودکان بیمار قربانیان مسیر جاده‌ای پشت بند و انجیردان/ پروژه‌ای که فقط نیاز به 3 میلیارد تومان اعتبار دارد

‎نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس با بیان اینکه بارها زنان باردار یا کودکان بیمار به دلیل ناهموار و غیر ایمن بودن جاده پشت بند و انجیردان در بستک، جان خود را از دست داده‌اند، گفت: چرا باید چنین چنین جاده مهمی که تنها با سه میلیارد تومان مشکلش حل می‌شود، سال‌ها به حال خود رها شود.

ناصر شریفی نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت با اشاره به دیدار خود با وزیر راه و شهرسازی، گفت: وظیفه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، وظیفه خطیری است و اگر جاده‌های کشور ایمن نباشند، تلفات جبران ناپذیری به جای خواهد گذاشت.



‫نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسیر روستایی انجیردان، پشت بند و کوه بدو، افزود: نمی دانم مشکل از کجاست که با که با گذشت ۴۰ سال از انقلاب جاده‌ای که حتی نیاز به پل و تونل ندارد این چنین قفل شده است و این پروژه راه روستایی بدون هیچ پیشرفتی رها شده است.



وی افزود: عملیات اجرایی این جاده‌ها با دو یا سه میلیارد تومان به اتمام خواهد رسید و بعید می‌دانم مشابه این پروژه در کل کشور وجود داشته باشد.



تا چه زمانی باید شاهد تعطیلی فرودگاه بندر لنگه باشیم



‫ نماینده مردم بندرلنگه، بستک، پارسیان در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به قدمت فرودگاه بندرلنگه و وضعیت نامطلبوب لغو تمامی پروازهای این فرودگاه، گفت: فرودگاه بندرلنگه یکی از قدیمی‌ترین فرودگاه کشور است که هم زمان با فرودگاه قلعه مرغی تهران شروع به کار کرده است و جایگاه و اهمیت آن بر هیچ کس پوشیده نیست.



عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس یادآورد شد: متاسفانه در حال حاضر حتی پرواز تهران - بندرلنگه نیز در این فرودگاه لغو شده است و این مسئله نارضایتی عموم مردم را به دنبال داشته است. مشخص نیست که این قصه پر غصه پروازهای بندر لنگه کی به اتمام می رسد./



پایان پیام

  • کد خبر : 280895
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار