خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/04/24 - 15:01
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : سیاسی
جمالی نوبندگانی مطرح کرد:

رژیم آل خلیفه دست آموز و دست نشانده ملکه انگلستان

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: درباره بحرین پیش از آنکه به حاکمیت بحرین انتقاد داشته باشیم، به ملکه و نخست وزیر انگلستان انتقاد داریم چراکه بحرین واقعا دست آموز ، دست نشانده و دست پرورده آنها هستند.

محمدجواد جمالی نوبندگانی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به افشای ارتباط بحرین با گروه های تکفیری ازجمله القاعده برای ایجاد تنش در منطقه و ایجاد ناامنی در ایران گفت: ما در مورد بحرین پیش از آنکه به حاکمیت بحرین انتقاد داشته باشیم، به ملکه انگلستان و نخست وزیر انگلستان انتقاد داریم چراکه کشوهایی مانند بحرین واقعا دست آموز ،دست نشانده و دست پرورده آنها هستند.



وی افزود: انگلیسی ها ادعای تمدن و ادعای حقوق بشر می‌کنند و مدعی لیبرال دموکراسی هستند؛کسانی را از خانواده آل خلیفه را بر سرکار گذاشتند که منتخب مردم نیستند و اقلیت هستند؛ همینطور شکنجه و سلب تابعیت نسبت به مخالفان خودشان می کنند.



بیشتر بخوانید:





 



آل خلیفه در بحرین آبشخور مشترکی با خاندان آل سعود دارند



نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شکنجه مخالفان توسط رژیم آل خلیفه مطرح کرد: اخیرا هم  نشان دادن که با گروه هایی مانند القاعده و دیگر گروه‌های تروریستی وهابیت ارتباط دارند ؛چرا که خاندان  آل خلیفه در بحرین آبشخور مشترکی با خاندان آل سعود عربستان دارند و این کارهایشان واقعا هیچ جایی برای دفاع از آنها باقی نگذاشته است.



بحرین عروسک خیمه شب بازی در دست نتانیاهو و ترامپ 



جمالی نوبندگانی با اشاره شکست اجلاس بحرین و طرح معامله قرن تاکید کرد: بحرین الان عروسک خیمه شب بازی در دست نتانیاهو، کوشنر و ترامپ است، واقعاً کشوری که ثروت خوبی دارد اما متاسفانه این ثروت در جهت مخالفت با اسلام و مسلمانان هزینه می‌شود.



بحرین در جهت قبح زدایی از روابط با صهیونیستها حرکت می کند



با بیان اینکه بحرین در جهت قبح زدایی از روابط با صهیونیستها حرکت می کند، مطرح کرد: بحرین جزو اولین کشورهایی بود که از نظر اختصاصی با صهیونیست‌ها رابطه برقرار کرده و کینه عجیبی نسبت به مردم ایران و جمهوری اسلامی دارد، اینها متاسفانه با پولشان کشورهای بزرگ و مجامع بین المللی را به سکوت واداشته اند.



نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جنایات بحرین و حکومت آل خلیفه خاطرنشان کرد: جنایت بحرین هم در رابطه با  مردم و علمای کشورش است و هم در رابطه با مردم یمن، سرکوب مردم سودان سرکوب مردم لیبی نقش دارد،الان در کنار  عربستان و امارات قرار گرفته اند و در ایجاد فشار به مردم همسایه خودشان قطر تلاش می‌کنند و جنایت‌هایی که گروه‌های وهابی در جنوب شرق کشور ما و در اهواز شکل گرفت با پول کشورهایی مانند بحرین است البته ما فکر می‌کنیم که این جنایات خیلی به درازا نخواهد کشید.



بحرین جزو اولین کشورهایی بود که با صهیونیست‌ ها رابطه برقرار کرده اند،اینها متاسفانه با پولشان کشورهای بزرگ و مجامع بین المللی را به سکوت واداشته اند.



به گزارش خانه ملت؛ شبکه خبری الجزیره در برنامه ای خود به افشای یک طرح محرمانه سرویس اطلاعاتی رژیم آل خلیفه در بحرین در سال 2003 پرداخته که بر اساس آن حاکمیت این رژیم عناصری از گروهک تروریستی القاعده را با هدف ترور رهبران برجسته مخالف خود جذب کرده است.



این برنامه اسناد محرمانه‌ای شامل اعترافات عوامل اجرایی این طرح را منتشر کرده است که بر اساس اعترافات آنها، این افراد به صورت مستقیم از حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه این کشور دستور گرفته اند./

  • کد خبر : 284596
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار