خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/18 - 13:47
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اجتماعی
سامه‌یح نجف‌آبادی در پیامی:

رئیس جمهور منتخب با کوله باری از علم و دانش و تجربه مدیریتی، افق دید کافی برای مدیریت کلان کشور را دارد

نماینده مردم کلیمیان در پیامی ضمن تبریک به مسعود پزشکیان برای پیروزی در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، گفت: باعث افتخار است که پزشکیان با کوله باری از علم و دانش و همچنین تجربه مدیریتی در سطوح مختلف و عالی کشور طبعا افق دید مکفی برای مدیریت کلان کشور را خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ متن پیام همایون سامه یح نجف آبادی نماینده مردم کلیمیان و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به شرح زیر است:

ضمن تبریک به آحاد مختلف مردم عزیز ایران و به ویژه همکیشان ارجمند بابت خلق حماسه‌ای جدید و حضور پرشور در پای صندوق های رای روابط عمومی انجمن کلیمیان با افتخار عمیق ترین مراتب تبریک خود را به رئیس جمهور منتخب مردم ایران دکتر مسعود پزشکیان اعلام می دارد.

بسی جای مسرت و سربلندی است که جامعه فرهیخته کلیمیان این بار نیز همچون همیشه با هوشمندی و علاقه ازلی و ابدی به میهن عزیزمان در خلق این حماسه خوش درخشیدند.

باعث افتخار است که رییس جمهور منتخب با کوله باری از علم و دانش و همچنین تجربه مدیریتی در سطوح مختلف و عالی کشور طبعا افق دید مکفی برای مدیریت کلان کشور را خواهند داشت.

امید است در راستای منویات مقام معظم رهبری و درایت و همت رییس جمهور منتخب شاهد پیشرفت همه جانبه ایران و ایرانیان سربلند از هر مذهب و قومیت باشیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 380368
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار