خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/21 - 14:55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسین پور خبر داد

دیدار و گفت و گو با سرپرست وزارت ورزش/ پیگیری جهت رفع مشکل پروژه های ورزشی اسفراین

نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: برای رفع مشکل پروژه های ورزشی حوزه انتخابیه دیدار و گفت و گویی با سرپرست وزارت ورزش داشتم که در این دیدار مقرر شد اقدامات لازم انجام گیرد.

 امان اله حسین پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با وزیر  صنعت ، معدن و تجارت داشتم که در این دیدار ️در خصوص اقدامات راه اندازی معدن البلاغ و کارخانه فرآوری محصول️ توسعه صنعت اسفراین و ️راه اندازی کارخانه تولید چرخ قطار بحث و بررسی شد.



وی افزود: با پیگیری های انجام شده عملیات بهسازی آسفالت محور پرتردد چهل حصار به زرق آباد در حال انجام است و همچنین اعتبار لازم برای آسفالت چند محور دیگر در نظر گرفته شده است تا در روزهای آینده عملیات اجرایی این جاده های انجام گیرد.



نماینده مردم اسفراین در مجلس بیان کرد: با تلاش های انجام شده  سردخانه ۵هزار تنی به عنوان اولین سردخانه مدرن با تکنولوژی نوین در اسفراین به بهره برداری رسید که این موضوع برای کشاورزان حوزه انتخابیه بسیار خوشحال کننده است.



این نماینده مردم در مجلس گفت: اخیرا نیز دیدار و گفت و گویی با سرپرست وزارت ورزش داشتم که در این سفر در خصوص ️احداث ورزشگاه دو هزار نفری که در سفر رئیس جمهور چهل میلیارد تومان برای آن مصوب شد بحث و بررسی شد و همچنین ️پیرامون اصلاح چمن فوتبال اسفراین و چمن مصنوعی بام و صفی آباد نیز مباحثی مطرح شد تا اقدامات لازم انجام گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 367975
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار