خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/22 - 15:14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
زره‌تن لهونی:

دو معبر کوله‌بری در اورامانات استان کرمانشاه باز می‌شود+ فیلم

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، گفت: وزیر کشور موافقت کرده تا در حوزه انتخابیه اینجانب دو معبر برای فعالیت کوله‌بران باز شود، ضرورت دارد مسئولین استانی شرایط و زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند.

آرش زره تن لهونی نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح وضعیت لایحه تجارت مرزنشینان، گفت:لایحه تجارت مرزنشینان که با رای بالا در صحن علنی مجلس تصویب و برای بررسی و تایید به شورای نگهبان ارسال شده بود خوشبختانه رد نشده و به منظور اعمال برخی اصلاحات به مجلس عودت داده شده است.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بر اساس آیین نامه داخلی مجلس زمانی که بررسی لایحه برنامه توسعه در دستورکار صحن علنی قرار دارد موضوعات دیگر طرح نمی‌شود، عنوان کرد: پس از اتمام بررسی برنامه هفتم توسعه ، اصلاحات لایحه تجارت مرزنشینان در دستورکار مجلس قرار می‌گیرد.



وی با اشاره به اینکه به موازات پیگیری لایحه تجارت مرزنشینان همواره این دغدغه را داشته ایم تا معابری برای فعالیت کوله بران باز شود و این موضوع را از وزیر کشور به جد مطالبه کرده‌ایم و مسئولین استانی نیز پیگیری‌های لازم را انجام داده‌اند، ادامه داد: وزیر کشور موافقت کرده تا در حوزه انتخابیه اینجانب دو معبر برای فعالیت کوله‌بران باز شود، ضرورت دارد مسئولین استانی شرایط و زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند تا کوله‌بران بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.
















دانلود


 



نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: کوله‌بر قاچاقچی نیست و همواره در طول تاریخ تجارت خرد بین مرزنشینان در دو سوی مرزها در جریان بوده و این مبادلات همیشه وجود داشته است./



پایان پیام

  • کد خبر : 369765
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار