خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/05 - 15:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
محمدیاری در مراسم تجلیل از پرستاران شهرستان تالش::

دولت باید توجه ویژه ای به پرستاران داشته باشد

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس گفت: پرستاران نیازمند نگاه ویژه از سوی دولتمردان برای حل مشکلات صنفی و تامین امنیت شغلی هستند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، حسن محمدیاری در مراسم تجلیل از پرستاران شهرستان تالش اظهار کرد: روز پرستار، روز بزرگداشت دلسوزترین، پرتلاش‌ترین و تأثیر گذارترین افرادی است که در عرصه سلامت مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند.



وی با بیان اینکه تحمل فشارهای روحی، روانی و جسمی که بر پرستاران در رسیدگی به آلام و التیام دردهای بیماران وارد می‌شود طاقت فرساست، افزود: دولتمردان برای تأمین امنیت شغلی پرستاران باید اقدامات جدی انجام بدهند.



محمدیاری با اشاره به اینکه پرستار نباید نگرانی در مورد پرداختی‌های شغلی خود داشته باشد، ادامه داد: مطالبات پرستاران به حق است و باید تمام مسؤولین نگاه ویژه ای به پاسخ به این مطالبات داشته باشند.



نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با بیان اینکه خانه ملت و تمام نمایندگان در راستای حل مشکلات پرستاران هم نظر هستند، اضافه کرد: برای رفع مشکلات پرستاران نمایندگان طرحی را برای ارائه به دولت در نظر دارند.



وی با اشاره به اینکه همان روزهای کرونایی که بیماری جامعه را در برگرفته و بیماران بسیار زیادی روانه مراکز درمانی بودند، این عزیزان با از خود گذشتگی و فداکاری قابل تحسین تا پای جان از بیماران مواظبت کرده و روند درمان آنان را به شکل دقیق پیگیری کردند، گفت: رفع موانع خدمتی پرستاران بیشتر از اینکه مشکل پرستاران را حل کند مشکل مردم را حل خواهد کرد و مراقبت‌ها ایمن تر و با کیفیت تر خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 372107
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار