خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/26 - 15:06
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
شرفی با اشاره به بیانات رهبری درباره ایران هراسی مطرح کرد؛

دشمن به دنبال ایجاد مانع بر سر راه تحقق ایدئولوژی انقلاب اسلامی

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: آمریکا و اسرائیل به دنبال ایجاد مانع بر سر راه تحقق ایدئولوژی انقلاب اسلامی و مجلس و دولت می‌توانند مشوق منویات رهبری درباره نظام جمهوری اسلامی و انعکاس آن به جوامع بین‌المللی باشند.

غلامرضا شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ایستادگی جمهوری اسلامی در برابر تلاش رسانه‌های غربی جهت ایران هراسی و قانع کردن ملت ایران به‌منظور کوتاه آمدن در مقابل آمریکا، گفت: آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی پروژه بزرگ ایران هراسی را به راه انداختند تا دیگر کشورها را نسبت به جمهوری اسلامی ایران بدبین کنند.



نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آنها به دنبال ایجاد موانع بر سر راه تحقق ایدئولوژی انقلاب اسلامی هستند منتهی با افزایش عمر انقلاب و تحکیم ریشه‌های آن دشمن مجبور به پیچیده‌تر کردن ساز و کار خود علیه ملت ایران شد تا جایی که در دورهای مختلف با نام‌های متفاوت و گروه‌های ساختگی چون داعش، طالبان، جبهه النصره و غیره در مسیر تخریب ایران و شیعیان قدم برداشتند.



وی افزود: با این وجود ملت‌های کشورهای مختلف حتی ملت‌های کشورهای اروپایی و آمریکایی اذعان دارند که جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تعامل، زندگی مسالمت آمیز و همزیستی مشارکتی را سرلوحه خود قرار داده و دست خود را به طرف همه ملت‌ها دراز کرده و به استثنای رژیم اشغالگر قدس و آمریکا با همه کشورها ارتباط برقرار کرده است.



شرفی ادامه داد: همسایگان ایران هیچ گاه آزاری از سوی ما ندیدند. جمهوری اسلامی ایران در استقرار امنیت بومی نقش بسیار مهمی داشته است و این موضوع برای تمامی ملت‌ها روشن است.



این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: مجلس، دولت و احاد ارگان‌هایی که می‌توانند مشوق منویات نظام و بازتاب و انعکاس آنها برای جوامع بین‌الملل باشند باید با ایران هراسی مقابله کنند. گروه‌های دوستی پارلمانی نیز در روابط خود با دیگر کشورها می‌توانند مشوق خوبی در ترویج منویات نظام جمهوری اسلامی باشند.



عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزارت امور خارجه و کنسولگری‌های ما از حیث اجرایی باید تبلیغات رسانه‌های غربی را خنثی کنند و با استفاده از ساز‌وکارهای دیپلماسی و حتی عادی مثل مراسماتی که در ایام ماه مبارک رمضان در سایر کشورها برپا می‌کنند و غیره منویات نظام جمهوری اسلامی را بدون کمترین خدشه تبلیغ کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 295404
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار