خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/12/18 - 11:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
نماینده بابلسر و فریدونکنار:

در نقطه به نقطه مازندران شرایط منطقه آزاد فراهم است

ولی الله نانواکناری نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت های استاندار مازندران در رابطه با معرفی سه نقطه به عنوان منطقه آزاد گفت: امیدواریم شرایطی به وجود آید که تمام مازندران از این مزیت برخوردار شود.

ولی الله نانواکناری در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت گفت: با وجود پتانسیلی که در استان مازندران وجود دارد متاسفانه این استان محروم از منطقه آزاد است این در حالی است که مازندران در جوار دریای خزر و همسایگان شمالی ما قرار دارد و از این منظر یک مزیت اقتصادی ویژه برای صادرات و واردات محسوب می شود.



عضو مجمع نمایندگان مازندران افزود: در نقطه به نقطه مازندران این پتانسیل وجود دارد تا با گرایشات مختلف از مناطق آزاد بهره مند شوند، اگر در بابلسر و فریدونکنار زمینه ای فناوری و تجارت مهیا باشد در نوشهر و چالوس و امیر آباد نیز زمینه های دیگر منطقه آزاد مهیا است.



عضو فراکسیون مناطق آزاد مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهادهای مختلفی در مورد منطقه آزاد صورت گرفت اما جمع بندی مجمع نمایندگان مازندران بر آن شد تا با همکاری استاندار مازندران سه نقطه از استان به عنوان مناطق آزاد معرفی شوند و امیدواریم جناب رئیس جمهور و رئیس سازمان مناطق آزاد مساعدت های لازم در این زمینه را فراهم نماید تا بتوانیم از این امکان برخوردار شویم.



نانواکناری در پایان افزود: از استاندار مازندران که تلاشش را برای تحقق این امر به کار بسته است و همه ای کسانی که ما را یاری می کنند تا استان مازندران از این مزیت برخوردار شود کمال تشکر و قدردانی را دارم.



 

  • کد خبر : 275715
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار