خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/28 - 15:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
احمدپور:

حوزه کشاورزی و دامپروری در خواف و رشتخوار تقویت شود

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات حوزه کشاورزی و دامپروری در خواف و رشتخوار گفت: متاسفانه به دلیل کمبود آب بسیاری از ظرفیت های کشاورزی و دامپروری از بین رفته که لازم است برای رفع این مشکل، تدابیری جدی با قابلیت عملیاتی شدن اتخاذ شود.

اکبر احمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به مشکلات حوزه کشاورزی و دامپروری در خواف و رشتخوار گفت: متاسفانه به دلیل کمبود آب بسیاری از ظرفیت های کشاورزی و دامپروری از بین رفته که لازم است برای رفع این مشکل، تدابیری جدی با قابلیت عملیاتی شدن اتخاذ شود.



نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مهم ترین راه تامین معیشت مردم در روستاها از طریق کشاورزی و دامپروری به دست آمده و با توجه به مشکلاتی که در حوزه آب وجود دارد، مشکلات بسیاری را به کشاورزان و دامپروران خواف و رشتخوار وارد کرده و شرایط را برای روستاییان سخت کرده است.



وی افزود: البته کشت زعفران می تواند بسیاری از مشکلات از قبیل کمبود آب و خشکسالی را برای کشاورزان کاهش داده و برای آنها امید بخش باشد؛ لذا لازم است که به صنایع تبدیلی و فرآوری توجه شود تا درآمد کشاورزان از طریق کشت زعفران افزایش یابد.



عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس یادآور شد: مردم خواف و رشتخوار در محرومیت بسر می برند؛ لذا لازم است که دولت برای بالا بردن سطح زندگی محرومان اقدامات لازم را انجام داده و حوزه کشاورزی و دامپروری را در خواف و رشتخوار تقویت کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 360283
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار