خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/01 - 15:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
اسماعیلی با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق برنامه:

حقوق نیروهای خدمتگزار مدارس در برنامه هفتم افزایش می‌‎یابد

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به تصویب پیشنهاد کمیسیون آموزش در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم برای افزایش حقوق نیروهای خدمتگزار مدارس، گفت: بر اساس پیشنهاد کمیسیون آموزش، فوق العاده ویژه نیروهای خدمتگزار به 35 تا 50 درصد ارتقا می‌یابد.

مهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت   با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه برای ترمیم حقوق خدمتگزاران در مدارس، عنوان کرد: یکی از عوامل تأثیر گذار در مدارس نیروهای سرایدار یا خدماتی هستند که مستقیما با دانش آموزش و معلم در ارتباط هستند.



نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با برشمردن زحمات بسیار نیروهای سریدار و خدماتی در مدارس، افزود: با توجه به اینکه این نیروهای زحمتکش و شریف از دایره رتبه‌بندی معلمان خارج هستند و رتبه بندی فقط مختص معلمان عزیز است، این نیروهای خدمتگزار حداقل حقوق را دریافت می‌کنند که با توجه به حجم بالای وظایف و کاری که در مدارس انجام می‌دهند به هیچ عنوان متناسب هزینه‌های زندگی نیست.



وی اضافه کرد: در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری پیشنهادی را به کمیسیون تلفیق برنامه هفتم ارائه کردیم تا فوق العاده ویژه نیروهای خدمتگزار در برنامه هفتم افزایش پیدا کند و این فوق العاده بین 35 تا 50 درصد ارتقا یابد.



نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: در حال حاضر نیروهای خدمتگزار مدارس کمترین دریافتی را دارند و این مصوبه چراغ امیدی برای سرایداران خواهد بود که امیدواریم صحن علنی مجلس نیز که همواره از فرهنگیان و آموزش و پرورش در کشور حمایت کرده به این مصوبه رأی مثبت دهد./



پایان پیام

  • کد خبر : 367327
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار