خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/05 - 14:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
نماینده مردم شوش و کرخه در دیدار با وزیر نیرو خواستار شد؛

حقوق معوقه کارکنان آبفا شهرستان شوش پرداخت شود

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر نیرو خواستار پرداخت حقوق کارکنان آبفای شهرستان شوش شد و گفت: کارکنان آبفا شوش این روزها به دلیل عدم پرداخت حقوق‌های معوقه تجمع اعتراضی برپا کرده‌اند که انتظار داریم با دستور انقلابی مشکل این کارکنان برای همیشه برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمد کعب عمیر  اظهار کرد: در خصوص مشکلات کارکنان آبفا شوش، تامین آب شرب شهرها و روستاهای شهرستان های شوش و کرخه، طرح آبرسانی غدیر به شهرستان های شوش و کرخه، رفع مشکل آب شرب عبدالخان و دیگر مسائل و مشکلات شهرستان های شوش و کرخه در حوزه آب و برق، دیداری با محرابیان وزیر نیرو صورت گرفت.



وی افزود: یکی از مسائل مهم این نشست بحث عدم پرداخت حقوق کارکنان آبفا شوش بود که از وزیر نیرو خواستیم که مشکل حقوق کارکنان آبفا را برای همیشه برطرف کنند.



کعب‌عمیر افزود: پیگیری و مکاتبات زیادی برای پرداخت حقوق معوقه همچنین مشکلات دیگر کارکنان آبفا صورت گرفت که شخص وزیر دستورات لازم جهت پرداخت حقوق‌‌های معوقه را صادر کردند.



نماینده مردم شوش و کرخه بیان کرد: برای حل هرچه سریعتر مشکلات کارکنان آبفا شهرستان شوش پس از دیدار با وزیر نیرو و دادن دستورات لازم جهت رفع مشکل، در روزهای آینده دیداری با مدیرعامل آبفا کشور خواهم داشت تا این مکاتبات و پیگیری ها جهت رفع مشکلات سریعتر به نتیجه برسند./



پایان پیام

  • کد خبر : 368929
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار