خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/04/18 - 13:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
برومندی خبر داد:

حضور خانواده چهار دیپلمات ربوده‌شده در لبنان در نشست امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دستور کار کمیسیون را تشریح کرد.

محمدمهدی برومندی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نشست امروز(یکشنبه 18 تیرماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: سفیر ایران در ترکمنستان برای بررسی موضوعات فی مابین ایران و این کشور به کمیسیون دعوت شده است.



نماینده مردم مردوشت در مجلس دهم شورای اسلامی عنوان کرد: موضوعاتی چون انتقال آب و گاز به ترکمنستان و روابط دیپلماتیک بین دو کشور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.



وی ادامه داد: همچنین ذوالنوری رئیس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گزارشی از روند اجرای توافق هسته ای ارائه خواهد کرد.



این نماینده مجلس با اشاره به سالروز ربوده شدن متوسلیان و همراهانش در لبنان، گفت: به این مناسبت از خانواده چهار دیپلمات ربوده شده در لبنان دعوت به عمل آمده است تا در نشست کمیسیون امنیت حضور پیدا کنند و آخرین اطلاعات و وضعیت آنها مورد بررسی قرار گیرد.



رئیس کمیته امنیت آب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: همچنین موضوع امنیت آب با حضور مسئولان وزارت امور خارجه، محیط زیست و وزارت نیرو بررسی خواهد شد، نگرانی هایی در خصوص اتمام پروژه گاپ در ترکیه وجود دارد، اگر این طرح در اتاتورک نهایی شود تمام ایران شاهد پدیده ریزگرد ها خواهد بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 203728
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار