خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/14 - 09:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
انویه تکیه در آیین بیستمین جشنواره فرهنگی ورزشی آشوریان جهان در ارومیه عنوان کرد

جوانمردی و اخلاق مداری؛ شاکله ورزش پهلوانی

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی در آیین بیستمین جشنواره فرهنگی ورزشی آشوریان جهان که در ارومیه برگزار شد، جوانمردی و اخلاق مداری را شاکله ورزش پهلوانی دانست و ‌گفت: رعایت این دو اصل برای ورزشکاران و تماشاگران الزامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، شارلی انویه تکیه نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی در آیین بیستمین جشنواره فرهنگی ورزشی آشوریان جهان که در ارومیه برگزار شد، جوانمردی و اخلاق مداری را شاکله ورزش پهلوانی دانست و ‌گفت: رعایت این دو اصل برای ورزشکاران و تماشاگران الزامی است.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: جوانانی که اینجا حضور دارند ذخیره کشور ایران و مایه امید و ‌وحدت جامعه هستند.



وی با بیان اینکه این سرمایه‌های انسانی در چندین بعد ورزش می‌توانند موفق باشند، افزود: یک بعد که رشته ورزشی تخصصی خودشان است و ‌بعد دیگر رفتارهای انسانی تعریف شده و همچنین سالم نگه داشتن شرایط جسمی و روحی است که نشات گرفته از عقل سالم در بدن سالم است.



وی خطاب به ورزشکاران شرکت کننده اظهار کرد: فوق العاده بودن پس از تلاش و موفقیت به دست می‌آید و اگر می‌خواهید دیگران توانایی شما را باور داشته باشند تنها یک راه دارید و ‌آن این است که عمیقا خود را باور داشته باشید./



پایان پیام

  • کد خبر : 364474
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار