خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/27 - 08:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
الهیان در دیدار با وزیر علوم:

تکنولوژی باید در مسیر کاهش مشکلات مردم بکار گرفته شود

نماینده مردم تهران در مجلس، در دیدار با وزیر علوم با اشاره به اهمیت توسعه شرکت‌های دانش بنیان بر ضرورت بکارگیری تکنولوژی در مسیر کاهش مشکلات مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، زهره الهیان نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس در دیدار با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اهمیت توسعه شرکت‌های دانش بنیان گفت: یکی از اقدامات مثبت و سازنده دولت سیزدهم ایجاد معاونت فناوری و نوآوری در جهت حمایت از این علم رو به رشد است. با این حال توصیه می‌کنیم که دانشگاه‌ها نیز در این راستا گام بلندی برداشته و بخشی از فضای دانشگاهی خود را به این عرصه اختصاص دهند.



وی با اشاره به کارآمدسازی پژوهش‌های دانشگاهی ادامه داد: اگر بخواهیم در زمینه‌های مختلف علوم به خصوص عرصه استارتاپ‌ها قدمی موثر برداریم، بهتر است که مسیر پژوهش و پژوهشگری را به سمتی ببریم که از مشکلات مردم کاسته شده و مطابق با نیازهای روز به ویژه منطقه باشد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، در پایان با بیان اینکه بایستی به خوابگاه‌های دانشجویی متاهلی نگاه ویژه‌ای داشت، تصریح کرد: در این راستا می‌توان از ظرفیت شهرداری‌ها و خیرین دغدغه‌مند بهره برد. همچنین باید در راستای افزایش جمعیت حمایت ویژه‌ای از دانشجویان مادر صورت بگیرد و دانشگاه‌ها مرخصی متناسب با شرایط آنان اعطا کنند./



پایان پیام 

  • کد خبر : 333808
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار