خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/15 - 11:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
رضایی‌کوچی تشریح کرد:

توسعه فرودگاه بین‌المللی و افزایش پروازهای خارجی جهرم

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس، از پیگیری برای توسعه فرودگاه بین‌المللی جهرم و تعویض باند، ایجاد ساختمان هواشناسی و افزایش تعداد پروازهای خارجی در این مجموعه خبر داد.

محمدرضا رضائی کوچی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در بیان اقداماتی که در جهت رفع مشکلات حوزه انتخابیه خود پیگیری و انجام داده است، گفت: هم‌اکنون در حال تکمیل اتصال شبکه آبرسانی از سد سلمان فارسی در کل شهر جهرم هستیم همچنین کلنگزنی برای انتقال آب از این سد به بخش سیمکان از دیگر مواردی است که پیگیری می‌کنیم.   



نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: رفع مشکل تامین آب شرب مورد نیاز روستاهای پراکنده‌ای که در این منطقه وجود دارند از دیگر اقداماتی است که از طریق دریافت تسهیلات بانکی و تعامل با مسئولان دولتی مربوطه پیگیری وانجام شد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: توسعه سالن‌های ورزشی و بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی همچنین نوسازی و احداث مدارس در این منطقه از دیگر اقداماتی است که پیگیری می‌کنیم چراکه تعدادی از این مدارس مستهلک هستند.



رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: توسعه فرودگاه بین‌المللی جهرم و تعویض باند، ایجاد ساختمان هواشناسی و افزایش تعداد پروازهای خارجی در این مجموعه از دیگر موضوعاتی است که در حال پیگیری آن هستیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 375731
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار