خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/07/02 - 15:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
روح الله حضرت پور حادثه تروریستی اهواز را محکوم کرد

تلاش دشمن اختلاف افکنی بین اقوام این مرز و بوم است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی اهواز گفت:دشمن تلاش می کند تا به بین اقوام مختلف این مرز و بوم اختلاف و تفرقه بیندازند ولی هیچ گاه به هدفش نخواهد رسید.

روح الله حضرت پور طلاتپه؛ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص حادثه تروریستی اهواز، با محکومیت این حادثه تروریستی، گفت: بنده به عنوان خادم این ملت به مردم خوزستان به ویژه حادثه دیدگان و خانواده های شهدا تسلیت عرض می کنم.



دشمن هیچ گاه به هدفش نخواهد رسید



عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افزود: منافقان و کسانی که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دست به اقدامات تروریستی می زنند و تلاش می کنند که به بین اقوام مختلف این مرز و بوم اختلاف و تفرقه بیندازند هیچگاه به هدفشان نخواهند رسید و مردم ایران اتحاد و همدلی خود را از دست نخواهند داد.



وی بابیان اینکه مردم ایران  و به ویژه مردم خوزستان 8 سال جنگ تحمیلی را تجربه کردند افزود: مسئولان امنیتی و نظامی ما باید همه ابعاد را به صورت کامل رصد می کردند زیرا توییت هایی مبنی بر اینکه دشمن قصد عملیات تروریستی را دارند را از چند روز قبل اعلام کرده بود.



مردم ایران متحد و همدل هستند



نماینده مردم ارومیه ضمن تشکر از نیروی نظامی و انتظامی که در مدت زمان کمتری این 4 تروریست را به هلاکت رساندند عنوان کرد:باید برنامه ریزی های بیشتری برای امنیت مرزها بیندیشیم تا نیروهای نظامی در مرزها موضوع  امنیت خود را افزایش دهند.



حضرت پور تاکید کرد: باهمبستگی و همکاری مسئولین و مردم همیشه در صحنه، اتفاقاتی از این قبیل،  تنشی بین مردم، مسئولین و نظام ایجاد نکرده و خواهد کرد.



/انتهای پیام

  • کد خبر : 262319
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار