خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/29 - 12:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
محمدی در تذکر شفاهی:

تعدادی از روستاهای بافت، رابر و ارزوئیه دچار فرونشست شدند/ مردم برای ساخت و ساز زمین ندارند

نماینده مردم بافت و رابر در مجلس گفت: برخی از روستاهای شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه به دلیل فرونشست باید جابه‌جا شوند اما مردم جایی برای ساخت و ساز ندارند.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت، صمداله محمدی در نشست علنی امروز (یکشنبه 29 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت چند ماه از الحاق 650 هکتار زمین به بافت می‌گذرد و بیش از 5 هزار جوان در این راستا ثبت‌نام کردند؛ علیرغم پیگیری‌ها تاکنون فقط زیرساخت در 125 هکتار در فاز نخست آماده‌سازی شده که این موضوع نگرانی جوانان را در پی داشته است.



نماینده مردم بافت و رابر و ارزوئیه در مجلس اظهار کرد: همچنین 24 هکتار زمین در رابر پیش‌بینی شده اما شاهد مشکلاتی در الحاق این زمین‌ها هستیم؛ در این بین الحاق زمین در شهر علی آباد صوغان و اکثر روستاهای سه شهرستان وجود دارد.



وی در این رابطه افزود: برخی از روستاها به دلیل فرونشست باید جابه‌جا شوند اما مردم جایی برای ساخت و ساز ندارند؛ متأسفانه به دلیل وجود اختلاف بین مسئولان منابع طبیعی، راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌های ذیربط مردم در مناطق مختلف از جمله ارزوئیه متسأصل شده و دچار مشکل هستند./




پایان پیام


  • کد خبر : 367012
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار