خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/01/17 - 13:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
ابراهیمی:

تشدید حملات هوایی به نوار غزه نتیجه شکست محاسبات سیاسی صهیونیست‌ها است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: محاسبات سیاسی اسرائیلی ها با شکست طرح معامله قرن به بن بست رسیده از این رو می خواهند با ابزار نظامی به اهداف شوم شان برسند.

علیرضا ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با تشدید حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه، گفت: محاسبات سیاسی اسرائیلی ها با شکست طرح معامله قرن به بن بست رسیده از این رو می خواهند با ابزار نظامی به اهداف شوم شان برسند.



نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی در این زمینه، اظهار کرد: امروزه همه کارشناسان سیاسی اعتقاد دارند وضعیت داخلی رژیم صهیونیستی مناسب نیست از این رو سیاست نظامی این رژیم نیز دچار به هم ریختگی است.



وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی می داند نظامیانش اراده درگیری و جنگ تن به تن را ندارد از این رو اقدام به حمله هوایی می کنند، ادامه داد: این مهم در حالیست که نظامیان صهیونیستی تلاش می کنند با تشدید حملات هوایی، میزان تلفات انسانی خودشان را کاهش دهند و در مقابل تلفات انسانی بیشتری را بر فلسطینیان اعمال کنند.



این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: باید اذعان کرد راهبرد نظامی رژیم صهیونیستی با بن بست مواجه است و تفکر مقاومت در آینده ای نزدیک همانند گذشته از این سد نظامی عبور خواهد کرد.



عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک ریختن خون مردم مظلوم فلسطین و ویرانگری اسرائیلی ها با پاسخ کوبنده گروه های مقاومت همراه خواهد بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 296535
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار