خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/02/29 - 13:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
ذوالقدر:

تجربه موفق طرح اکران افطار تا سحر به شهرستان‌ها بسط داده شود

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس خواستار آن شد که تجربه موفق اکران فیلم‌ها در تهران در فاصله زمانی افطار تا سحر را به شهرستان‌ها بسط داد.

فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن حمایت از طرح اکران افطار تا سحر سینماها، بسط و گسترش آن را در مرکز استان‌ها و شهرهای بزرگ به منظور جلوگیری از آسیب مالی به سینماها و ارائه تفریحی مناسب برای مردم ضروری دانست.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رفتن به سینما در ساعات پس از افطار در پایتخت و به ویژه استان‌ها به دلیل ناآشنایی مردم با این مقوله بیش از هر امری به تبلیغ نیاز دارد.



وی با بیان اینکه طرح افطار تا سحر در شهرهای مسافرپذیری همچون اصفهان و شیراز بیشتر جواب می‌دهد، افزود: از آنجا که چند روزی از ماه رمضان همزمان با تعطیلی مدارس شده است می‌توان بر روی استقبال بیشتر از سینماها در این ایام و رونق  این هنر صنعت نحیف در کشور امید داشت.



ذوالقدر با تاکید بر اینکه پس از گذشت چندین سال از تجربه موفق اکران فیلم‌ها در تهران در فاصله زمانی افطار تا سحر می‌گذرد می‌توان آن را به شهرستان‌ها بسط داد، اضافه کرد: در این زمینه باید ضمن تبلیغ از طریق شبکه‌های استانی با نظرسنجی دیدگاه و میزان علاقه مردم به این مهم را سنجید.



وی با اشاره به محتوای مناسب فیلم‌ها برای نمایش در ماه رمضان، گفت: بهتر است شورای اکران در این زمینه برنامه‌ریزی کنند و فیلم‌های مناسب ماه معنوی رمضان را در این ایام به روی پرده روند.



عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: خوشبختانه نیروی انتظامی تهران هر سال تدابیر بسیار خوبی را در نظر می‌گیرد تا سینماها بتوانند تا سحر میزبان مخاطبان و علاقمندان به هنر هفتم باشند، البته معتقدم تمامی نهادها و ارگان‌ها باید دست در دست هم دهند تا مردم در ایام این ماه مبارک بتوانند ضمن برخورداری از یک خوراک فرهنگی مناسب، برای اوقات فراغت خود تفریح سالمی داشته باشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 245085
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار