خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/14 - 11:41
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
شادمهر در تشریح نشست با رئیس سازمان حج و زیارت مطرح کرد:

تاکید بر حل افزایش سهمیه زائران عمره مفرده و حج تمتع استان گلستان

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس گفت: از سازمان حج و زیارت به دلیل موافقت با تقاضای افزایش سهمیه حج تمتع 1403 استان گلستان تقدیر شد و در رابطه با بررسی مجدد افزایش سهمیه جدید با توجه به استقبال گسترده زائران استان گلستان صحبت هایی مطرح گردید تا اقدامات لازم انجام شود.

امانقلیچ شادمهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست با رئیس سازمان حج و زیارت گفت: در این دیدار در خصوص موارد مختلفی همچون افزایش سهمیه عمره مفرده و حج تمتع برای استان گلستان  و امثالهم صحبت شد و مقرر گردید اقدامات لازم در این رابطه انجام شود.



وی افزود: در این نشست از سازمان حج و زیارت به دلیل موافقت با تقاضای افزایش سهمیه حج تمتع 1403 استان گلستان تقدیر شد و در رابطه با بررسی مجدد افزایش سهمیه جدید با توجه به استقبال گسترده زائران استان گلستان صحبت هایی مطرح گردید تا اقدامات لازم انجام شود.



نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس بیان کرد: همچنین در این نشست در خصوص رفع تعلیق انجام عمره مفرده و ایجاد شرایط پروازی از فرودگاه گرگان تاکید شد که مقرر شد در این رابطه پس از بررسی های انجام شده اقدمات مورد نیاز را انجام دهند./



پایان پیام

  • کد خبر : 375687
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار