خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/29 - 11:36
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : صحن
روانبخش در تذکری شفاهی؛

بی تردید مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری موجب اقتدار یک ملت می شود

نماینده مردم قم در مجلس گفت: بی تردید مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری موجب اقتدار یک ملت می شود و تقویت روابط با دولت ها و گسترش سیاست خارجی را در پی دارد و درنتیجه رونق اقتصادی را موجب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، قاسم روانبخش در نشست علنی امروز (سه شنبه، 29 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با تبریک اعیاد و تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانش، گفت: امام خامنه ای انتخابات را لیله القدر انقلاب اسلامی می دانند چرا که امور کشور تعیین و تکلیف می شود. اگر در شب قدر برای یک سال امورمان تقدیر می شود در انتخابات امور مردم و آحاد ملت برای 4 سال تقدیر می شود چرا که امور کشور از اقتصادی تا فرهنگی، سیاسی و ... به دست رئیس جمهور منتخب سپرده می شود بنابراین همانگونه که در شب قدر همگی احیا می داریم در روز 8 تیر نیز باید همگی پای صندوق های رأی باشکوه حضور بهم رسانیم و حماسه بزرگ دیگری بیافرینیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بی تردید مشارکت حداکثری موجب اقتدار یک ملت می شود و تقویت روابط با دولت ها و گسترش سیاست خارجی را در پی دارد و درنتیجه رونق اقتصادی را موجب می شود. همچنین امام خامنه ای فرمودند نتیجه انتخابات قوی پیشرفت، سود بردن و رفع مشکلات کشور است.

وی افزود: از مردم شریف قم که در انتخابات مجلس مقام اول را در رشد مشارکت ایفا کردند انتظار دارم که در این انتخابات نیز مقام اول را در مشارکت داشته باشند. همچنین انتخاب اصلح هم عقلی و هم شرعی است و اگر کسی حتی یک درصد از دیگران شایسته تر باشد در کلان کشور تاثیر بسزایی خواهد داشت. امام خامنه ای فرمودند نتیجه رأی خوب به خودتان بازمی گردد و نتیجه رأی بد نیز به خودمان باز می گردد.

وی مطرح کرد: ملت های ما در برخی از دوره ها به افرادی رأی دادند که همواره از رأی خودشان ابراز ندامت و پشیمانی می کردند چرا که کشور پس از 8 سال دچار رکود اقتصادی، رشد منفی زیر صفر و دیپلماسی ذلتمندانه التماسی، افزایش بیکاری و تعطیلی قریب به 60 درصد کارخانجات شد اما در سال 1400 با رأی به آیت الله رئیسی کشور در تمامی شاخص ها رشد داشت و باعث سربلندی ملت ایران شد به گونه ای که مردم با تشییع میلیونی و ده ها میلیونی از این شهید بزرگوار قدردانی کردند. امیدواریم در این دوره نیز ملت ایران برگ زرینی به دفتر انقلاب شکوهمند ایران بیافزایند و شخصیتی مومن، انقلابی، پاکدست، فساد ستیز، ساده زیست و مردمی، پرکار و معتقد به مبانی انقلاب اسلامی همچون شهید آیت الله رئیسی انتخاب کنند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: ان شاءالله صدا و سیما که در این ایام با برنامه ریزی خوب در جهت معرفی نامزدها تلاش می کند بتواند با برگزاری مناظرات در برگزاری انتخابات و انتخاب کاندید اصلح موفق ظاهر شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 379689
کلمات کلیدی
مریم احمدی
خبرنگار

مریم احمدی

آخرین اخبار