خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/10/06 - 18:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
منتظری:

بودجه فرهنگ و هنر در حد انتظار نیست/ افزایش بودجه فرهنگ و هنر در دستور کار کمیسیون قرار گرفت

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: کارنامه افزایش بودجه فرهنگ و هنر در حد انتظار نیست و نیازمند بازنگری بیشتری است.

غلامرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دستور کار نوبت عصر امروز (دوشنبه 6 دى ماه) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در ادامه  نشست بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ به ویژه بودجه فرهنگى سال آینده اعضای کمیسیون میزبان معاونین سازمان صدا و سیما و متولیان حوزه های علمیه بودند که با حضور دیوان محاسبات و مرکز پژوهش ها برگزار شد.



نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: در ابتدای نشست مسئولان سازمان صدا و سیما و حوزه‌های علمیه با ارائه گزارشی از عملکرد خود به اعتبارات تخصیص یافته در لایحه ۱۴۰۱ پرداختند و در ادامه نمایندگان نظرات و سوالات خود را در این خصوص مطرح کردند.



نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: در طی جلسات برگزار شده با نهادها و ارگان‌های فرهنگی و هنری، بخشنامه کمیسیون بر این اساس است که با وجود برخی از افزایش ها و رشد در تعدادی از ردیف های بودجه‌ای؛ کارنامه افزایش بودجه فرهنگ و هنر در حد انتظار نیست و نیازمند بازنگری بیشتری است و مقرر شد پیگیری‌های لازم در راستای تقویت اعتبارات فرهنگ و هنر در کمیسیون صورت پذیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 334448
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار