خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/14 - 11:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
محمدیاری مطرح کرد:

۱۳ آبان، پگاه تبلور غیرت و همت فرزندان بیداردل ایران اسلامی

نماینده مردم طوالش و رضوانشهر و ماسال در مجلس در پیامی به مناسبت روز ۱۳ آبان این روز را یادآور به زانو درآمدن دیو استعمار و کوتاه کردن دست استکبار جهانی از کشور برشمرد.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت،حسن محمدیاری نماینده مردم طوالش و رضوانشهر و ماسال و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پیامی را به مناسبت روز ۱۳ آبان  منتشر کرد.



متن این پیام به شرح زیر است:



بسم الله الرحمن الرحیم



«یا أیّها الّذین آمنوا إن تنصروا اللّه ینصرکم ویثبّت أقدامکم»ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر خدا را یاری کنید، خدا شما را یاری می‌کند و گام‌هایتان را استوار می‌دارد. «آیه ۷ سوره محمد (ص)»

۱۳ آبان ماه، برگ زرین رویدادهای سرنوشت ساز تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی، پگاه تبلور غیرت و همت فرزندان بیداردل ایران اسلامی در پاسداشت ارزش‌های دینی و ملی، روز نماد دانایی و اقتدار است.



این روز که در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زرینی از حماسه آفرینی دانش آموزان و دانشجویان عزیز است.



در این روز دانشجویان متعهد و انقلابی ایران توانستند در امتداد خون شهدای دانش آموز و دانشجو، با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، قدرت شکست ناپذیری طاغوت زمان را در هم شکنند و فریاد ظلم ستیزی ایرانیان را در صحنه های بین المللی طنین انداز نمایند.



واقعه سیزده آبان که به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی، انقلاب دوم نامیده شد، یادآور به زانو درآمدن دیو استعمار و کوتاه کردن دست استکبار جهانی از کشور عزیزمان است.



ملت شریف ایران  باحضور خود در راهپیمایی سیزدهم آبان با محوریت دفاع از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی با شعار " نظم نوین جهانی با نسل آرمانی" مشت محکمی به دهان مستکبران عالم به‌ویژه آمریکای جنایتکار و صهیونیست‌ها خواهند کوبید./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 370964
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار