خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/26 - 14:55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
ابطحی در دیدار با مسئولان مرکز تحلیل راهبردی و بین‌الملل؛

برقراری ارتباط با رژیم صهیونیستی در عرصه بین الملل مغضوب است/ ضرورت انجام اقدام نرم علیه اسرائیل

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس گفت: امروزه برقراری هر نوع ارتباط با رژیم صهیونیستی در عرصه بین الملل مغضوب برشمرده می شود لذا ظرفیت خوبی برای اقدامات نرم علیه این رژیم و برقراری تحریم و محدودیت وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مسئولان و کارشناسان مرکز تحلیل راهبردی و بین‌الملل صبح امروز (دوشنبه 26 شهریورماه) با سیدمجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

تشریح ظرفیت های اقتصادی کشورهای اسلامی و همچنین بررسی راهکارها به منظور اعمال تحریم علیه رژیم صهیونیستی محور این دیدار بود.

ابطحی در این دیدار با اشاره به اینکه در رویارویی با دشمنان و تهدیدات همواره باید اقدام سخت و نرم با همدیگر انجام شود، گفت: این مهم در حالیست که کشورها در مقابله با رژیم غاصب اسرائیل، از اقدامات نرم مانند اعمال محدودیت و تحریم غافل شده اند.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس تصریح کرد: امروزه حرکت های عدالت خواهی در غرب خصوصا در میان روشنفکران و نخبگان مانند دانشگاهیان افزایش یافته و افراد به ضدصهیونیست بودن خود افتخار می کنند.

وی در این زمینه، افزود: این مهم در حالیست که افکارعمومی غرب در گذشته نمی توانست نسبت به اقدامات صهیونیست ها واکنش نشان دهد و اعتراض کند.

ابطحی با اشاره به اینکه اکنون شاهد شکل گیری جهان جدیدی هستیم، ادامه داد: بر این اساس امروزه برقراری هر نوع ارتباط با رژیم صهیونیستی در عرصه بین الملل مغضوب برشمرده می شود لذا ظرفیت خوبی برای اقدامات نرم علیه این رژیم و برقراری تحریم و محدودیت وجود دارد.

گفتنی است، مسئولان و کارشناسان مرکز تحلیل راهبردی و بین‌الملل نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت روابط اقتصادی رژیم صهیونیستی با کشورهای دنیا خصوصا کشورهای اسلامی، راهکارهای اعمال تحریم علیه این رژیم را تشریح کردند./

پایان پیام

  • کد خبر : 383467
کلمات کلیدی
محمدجواد یافتیان
خبرنگار

محمدجواد یافتیان

آخرین اخبار