خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/03/31 - 09:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
حاجی‌بابایی در تشریح نشست هم‌اندیشی برای اجرای سیاست‌های کلان؛

بررسی وضعیت اجتماعی و اقتصادی کشور با حضور دادستان کل کشور/اشراف گسترده دادستانی به پرونده‌های مردمی در استان ها

رئیس نشست هم‌اندیشی نمایندگان برای اجرای سیاست‌های کلی نظام گفت: جلسه امروز با حضور دادستان کل کشور برای بررسی موضوع نقش نظارتی قوه قضاییه بویژه به عنوان مدعی‌العموم در رابطه با وضعیت اجتماعی و اقتصادی کشور برگزار شد.

حمیدرضا حاجی بابائی رئیس نشست هم‌اندیشی نمایندگان برای اجرای سیاست‌های کلی نظام در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جلسه امروز صبح(سه‌شنبه 31 خرداد ماه) این هم‌اندیشی گفت: این جلسه با حضور حجت‌الاسلام منتظری دادستان کل کشور برای بررسی موضوع نقش نظارتی قوه قضاییه بویژه به عنوان مدعی‌العموم در رابطه با وضعیت اجتماعی و اقتصادی کشور برگزار شد.



وی ادامه داد: با توجه به وضعیت مسایل اجتماعی و اقتصادی و نقش دستگاه قضا در این امور و حضور آنها در کنار مردم به عنوان مدعی‌العموم، امروز نمایندگان دغدغه‌ها و سوالات خود را در این خصوص با دادستان کل کشور در میان گذاشته و حجت‌الاسلام منتظری مطالبی را در پاسخ به آنها تشریح کرد.



رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: جلسه با پاسخ حجت‌الاسلام منتظری نشان داد، دادستانی کشور در استان های مختلف نسبت به مسایل و پرونده‌ها ورود خوبی پیدا کرده اگرچه مشکلاتی نیز وجود دارد که با توجه به اعلام نمایندگان مقرر شد، جلسات مشترک دیگری نیز برای اشتراک‌گذاری مشکلات مردم در استان‌ها با دادستانی برگزار شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 344324
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار