خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/17 - 12:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
خانی در تذکر شفاهی:

باید در اضافه کار کادر درمان تجدیدنظر شود

نماینده مردم شاهرود در مجلس با بیان اینکه کادر درمان و پرستاران از مبلغ اضافه کار و تعرفه پرستاری خود ناراضی هستند، گفت: باید فوق العاده خاص کادر درمان برقرار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  علی اصغر خانی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 17 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر بهداشت، گفت: متاسفانه مبلغ اضافه کار کادر درمان بسیار پایین است لذا با توجه به زحمت و سختی کار این قشر از جامعه باید تجدیدنظری در این اضافه کار صورت بگیرد چرا که قابل مقایسه با دیگر دستگاه ها نیست.



نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی افزود: پرستاران از تعرفه پرستاری و نحوه پرداخت آن راضی نیستند، همچنین باید فوق العاده خاص کادر درمان برقرار شود چرا که این افراد در دوران کرونا زحمات بسیاری کشیده و اکنون نیز در خط مقدم سلامت جامعه هستند.



وی با تذکر به وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: جاده شاهرود به طرود و جندق جز پرحاشیه ترین جاده های کشور است که هر روز از ما قربانی می گیرد لذا لازم است به جد به این موضوع ورود کرده و مشکل را حل کنید. همچنین جاده میامی نیز سال های بسیاری بلاتکلیف مانده  است، هرچند امسال اعتبارات خوبی برای تکمیل آن در نظر گرفته شد اما با توجه به اینکه مدت ها بلاتکلیف بوده برای راه اندازی مجدد پروژه اجرایی آن باید ورود جدی داشته باشید./



پایان پیام

  • کد خبر : 374155
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار