خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/24 - 16:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
یزدی خواه با اشاره به بازدید از بنیاد ملی بازهای رایانه‌ای:

بازی‌های رایانه‌ای امروز بیشترین نقش را در شکل‌گیری فرهنگ کودکان و نوجوانان دارد

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در تشریح بازدید خود از بنیاد ملی بازهای رایانه‌ای، گفت: بازی‌های رایانه‌ای امروز بیشترین نقش را در شکل‌گیری فرهنگ کودکان و نوجوانان دارد.

سیدعلی یزدی خواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به بازدید صورت گرفته از بنیاد ملی بازهای رایانه‌ای و دیدار با مدیرعامل و معاونان این بنیاد، گفت: این بازدید با حضور مدیر کل امور مجلس وزارت ارشاد و مسئولان وزارت آموزش و پرورش شهر تهران انجام شد و از بخش های مختلف بنیاد از جمله مرکز رشد بازی‌سازی و روند جذب و فعالیت تیم‌های بازی‌سازی در این مرکز و فعالیت‌های مختلف این بنیاد در حوزه‌های آموزش، پژوهش و تنظیم‌گری بازدید به عمل آمد.



نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس با اشاره به تاثیرگزاری بازی های رایانه‌ای در فرهنگ سازی و نقش آموزشی و کمک آموزشی به ویژه برای کودکان و نوجوانان، عنوان کرد: با حمایت از این صنعت می توان نسبت به تقویت و ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ـ ایرانی اقدام کرد.











یزدی خواه بنیاد ملی بازی های رایانه ای


وی ادامه داد: نقش بنیاد ملی بازهای رایانه‌ای در حکمرانی فرهنگی کشور، ضرورت ایجاد رشته‌های آموزشی مرتبط با صنعت بازی در آموزش و پرورش و آموزش عالی کشور از جمله مباحثی بود که به آن اشاره شد.



نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: آسیب شناسی قوانین واردات بازی‌های رایانه‌ای، ضرورت همکاری‌های مشترک با دستگاه‌های مختلف برای تولید بازی‌ و لزوم نظارت جدی بر محتوای بازی‌های خارجی دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود که باید برای آن برنامه ریزی داشت./



پایان پیام

  • کد خبر : 371574
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار