خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1395/12/22 - 17:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
مافی تاکید کرد:

ایجاد فضای رقابتی با گسترش فعالیت تاکسی‌های آنلاین/نباید فضای کار انحصاری شود

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس با مثبت ارزیابی کردن فعالیت تاکسی‌های آنلاین، گفت: نباید با پیشرفت تکنولوژی و فرآیند بهتر و بهره ور مبارزه کرد بلکه باید خود را با این فرآیندها تطبیق داد.

پروانه مافی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره فعالیت کارپینو به عنوان رقیب جدید اسنپ و تپ‌سی، افزود: اصل فعالیت چنین شرکت‌هایی به منظور بهره‌مندی از تاکسی‌ها برای استفاده راحت‌تر و با قیمت مناسب‌تر اقدام ارزشمندی است که می‌تواند در خدمت رسانی به مردم نقش مهمی ایفا کند.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در حوزه حمل ونقل در شهرهای بزرگ باید به سمت بهره‌گیری از ایده‌های خلاقانه پیش رفت که هم باعث کاهش هزینه های حمل و نقل شده و هم خدمات خوبی به مردم ارایه دهد.



این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: اسنپ و تپسی به خوبی توانسته اند جای خود را بین مردم باز کرده و موجب رضایتمندی شهروندان شوند، حال مشابه این نرم افزارها، شرکت های دیگری نیز می توانند وارد عرصه بازار شده و رقابت پذیری مثبتی را ایجاد کنند.



وی با بیان اینکه رقابت پذیری مثبت هم تولید اشتغال کرده و هم باعث افزایش راندمان کاری می شود، یادآور شد: ایجاد فضای رقابتی همچنین منجر به رضایتمندی مردم می شوند لذا نباید فضای کار را انحصاری کرد و در اختیار عده ای خاص قرار داد.



مافی افزود: نباید به دلیل آنکه نمی توان با ابزارهای جدید خود را همسو کنیم درصدد حذف این ابزارها باشیم به عنوان مثال چندی پیش عده از تاکسیرانان جلوی درب مجلس تجمع کردند وخواستار حذف اسنپ و تپسی شدند درحالی که این اقدام، امر اشتباهی است.



نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی، گفت: نباید با پیشرفت تکنولوژی و فرآیند بهتر و بهره ور مبارزه کرد بلکه باید خود را با این فرآیندها تطبیق داد لذا ایجاد رقابت سالم در این عرصه می تواند مفید و موثر واقع شود و خدمات باکیفیتی به مردم ارایه گردد./



پایان پیام

  • کد خبر : 193118
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم