خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/15 - 15:54
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
اعظمی:

اقدامات تروریستی تکفیری‌های کوردل پیوند مردم و انقلاب را مستحکم‌تر می‌کند

دبیر مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس، گفت: اقدامات تروریستی، جنایتکارانه و شرورانه تکفیری‌های کوردل علیه مردم ایران خصوصا زنان و کودکان بی‌دفاع باعث ایجاد پیوند مستحکم‌تر بین ملت فهیم و آگاه ایران با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، انقلاب و شهید سلیمانی در مقاومت می‌شود.

ذبیح الله اعظمی ساردوئی نماینده مردم جیرفت و عنبر آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، گفت:  شهادت جمعی از زنان، کودکان و مردم بی‌دفاع دیار کریمان و هموطنان عزیزمان را در حادثه تروریستی کرمان را به مقام معظم رهبری، خانواده شهدا و ملت بزرگ ایران خصوصا خانواده داغدیدگان این حادثه که در چهارمین سالگرد سردار دلها این قهرمان ملی، جهان اسلام و بین المللی در مبارزه با تروریسم، به درجه رفیع شهادت نائل آمدند تسلیت عرض می‌نمایم و این جنایت ددمنشانه و شنیع را به شدت محکوم می‌کنم.



دبیر مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام است و طبق فرموده سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ما ملت امام حسین(ع) هستیم و این شهادت‌ها و تعرض‌ها هراسی نداریم ادامه داد: روز بعد از حادثه ترور جمعی از مردم کرمان در جوار آرامگاه حاج قاسم سلیمانی حضور مردم دیار کریمان و سایر هموطنان به میزانی زیاد بود که انگار اتفاقی رخ نداده است و این موضوع نشان داد مردم کرمان همچنان سربلند و مقام بوده، هستند و خواهند بود.



وی در این راستا تصریح کرد: حداقل در بین شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان حداقل 20 دانش آموز حضور داشته اند که نشان دهنده است که برای تکفیری‌های کور دل تفاوتی نمی‌کند هدف آنها دانش آموز، کودک، زن و سایر افراد باشد و تمامی مردم را هدف قرار داده‌اند.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: ضرورت دارد که کلیه نهادهای ذی‌ربط اعم از نهادهای امنیتی، نظامی، انتظامی و خصوصا وزارت امور خارجه در تامل و همکاری با همدیگر از همه ظرفیت‌های سیاسی، حقوق و بین المللی برای مقابله، مجازات و پیگیری امران، عاملان و مباشران این اقدام تروریستی اقدام کنند.



اعظمی گفت: اقدامات تروریستی، جنایتکارانه و شرورانه تکفیری‌های کوردل علیه مردم ایران خصوصا زنان و کودکان بی‌دفاع باعث ایجاد پیوند مستحکم‌تر بین ملت فهیم و آگاه ایران با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، انقلاب و شهید سلیمانی در مقاومت می‌شود.



دبیر مجمع نمایندگان استان کرمان ادامه داد: از حضور رئیس جمهور و اعضای کابینه دولت خصوصا وزرای کشور، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و امور اقتصاد و دارایی که به کرمان سفر کردند و با مردم شریف و نجیب این استان همدلی و همراهی کردند و باعث تسلی خاطر خانواده شهدا شدند سپاسگزاری می‌کنم./



پایان پیام

  • کد خبر : 374063
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار