خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/12/29 - 13:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
گودرزی با اشاره به اقدام ضدایرانی وزارت خارجه آمریکا:

افزایش مناسبات اقتصادی چندجانبه راهکار خنثی‌سازی تحریم‌های ایالات متحده است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد توجه به ظرفیت های داخلی و همچنین افزایش سطح مناسبات اقتصادی چندجانبه راهکار خنثی سازی تحریم های اخیر ایالات متحده بشمار می رود.

مسعود گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اعمال تحریم های جدید وزارت خارجه آمریکا علیه ایران، گفت: واشنگتن تحریم های متعددی را علیه تهران اعمال و اجرایی کرده است اما هدف غایی همه آنها ضربه زدن به عرصه اقتصادی کشورمان است.



نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آمریکایی ها هر چند وقت یکبار تلاش می کنند با تحریم اشخاص حقیقی و همچنین شرکت های حقوقی به فضاسازی سیاسی علیه کشورمان بپردازند.



وی با اشاره به اینکه اعمال تحریم های جدید از سوی آمریکا به سردادن شعار مردم دوستی رییس جمهور این کشور در تناقض است، ادامه داد: ملت آگاه ایران طی چهل سال گذشته همواره انزجار خود را نسبت به مقامات ایالات متحده اعلام کرده اند زیرا آنها آسیب های زیادی به کشورمان زده اند.



این نماینده مردم در مجلس دهم اعتقاد دارد توجه به ظرفیت های داخلی و همچنین افزایش سطح مناسبات اقتصادی چندجانبه راهکار خنثی سازی تحریم های اخیر ایالات متحده بشمار می رود.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ترامپ و دیگر مقامات کاخ سفید باید بدانند مردم ایران با فشارهای اقتصادی از پای نخواهد افتاد زیرا ایران اسلامی کشوری مستقل و آزاده است.



به گزارش خبرگزاری خانه ملت،یک روز پس از آنکه مایک پمپئو، وزیرخارجه آمریکا از هدف قرار دادن برخی شرکت‌ها و اشخاص مرتبط با فروش محصولات پتروشیمی ایران خبر داد، وزارت خارجه آمریکا با انتشار بیانیه‌ای نهادها و شرکت‌های جدیدی را به دلیل ارتباط با ایران به فهرست تحریم‌ها افزوده است.



در بیانیه وزارت خارجه آمریکا گفته شده است که شرکت‌هایی در چین، هنگ کنگ، آفریقای جنوبی در دور تازه‌ای از تحریم‌های مرتبط با ایران در بخش پتروشیمی در فهرست تحریمی قرار خواهند گرفت./



پایان پیام

  • کد خبر : 296161
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار