خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/15 - 11:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

افزایش حملات نظامی به نوار غزه زمینه‌سازی برای اجرای معامله قرن است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: افزایش حملات نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه سبب آشکار شدن دست چدنی این رژیم در آستین مخملی شده است.

علیرضا ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به نوار غزه، گفت: اسرائیلی ها در شرایط کنونی از هر ابزاری استفاده می کنند تا گروه های مقاومت را مجبور به پذیرش طرح ننگین معامله قرن کنند.



نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه فلسطینیان زیادی بر اثر حملات موشکی و توپخانه ای اسرائیلی ها جان خود را از دست داده و به شهادت رسیده اند، اظهار کرد: این مهم در حالیست که رژیم صهیونیستی باید بداند مردم فلسطین دست از آرمان خود بر نمی دارند و اجازه نخواهند داد معامله قرن اجرایی شود.



وی با تاکید بر اینکه سیاستمداران اسرائیلی فراموش کرده اند آخرین جنگ با فلسطینیان ظرف 48 ساعت به پایان رسید، ادامه داد: این مهم بیانگر افزایش توان مقابله و مقاومت فلسطینیان است لذا رژیم صهیونیستی نمی تواند با حربه افزایش فشار نظامی به اهداف شوم خود برسد.



این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: در این بین جای تاسف دارد برخی کشورهای اسلامی منطقه بجای محکوم کردن حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی، سکوت اختیار کرده و اقدامی نمی کنند.



عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید اذعان کرد موازه قدرت در مناطق اشغالی فلسطین تغییر کرده و اقدامات نظامی اسرائیلی ها راه به جایی نمی برد بلکه صرفا موجب آشکار شدن دست چدنی این رژیم در آستین مخملی خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 295100
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار