خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/11/14 - 16:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عضو فراکسیون امید مجلس:

اصولگرایان فعلا باید هزینه آمدن احمدی‌نژاد را بدهند

هاشم زایی با اشاره به اینکه به طور طبیعی رای مردم در انتخابات با اصلاح طلبان است مگر اینکه محدودیت ایجاد کنیم، گفت: اصولگرایان فعلا باید هزینه آمدن احمدی نژاد را بدهند تا بعدا نوبت به معرفی فرد دیگری برسد.

عبدالرضا هاشم زایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به احتمال قدرت گرفتن مجدد جریان اصولگرایی در عرصه سیاست بعد از دولت دوازدهم، گفت: آقای روحانی هیچگاه به عنوان فرد اصلاح طلب مطرح نبوده اما بالاخره نظرات افراد طی فرایندی تعدیل می شود و به عبارتی می توان اذعان کرد که وی مورد حمایت تمام اصلاح طلبان است.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چنین قیاسی مورد قبول نیست، اظهار کرد: در این بین باید گفت که اگر رد صلاحیت های استصوابی به حدی برسد که نتوانیم کاندیدایی که جامعه نسبت به آن شناخت داشته باشد معرفی کنیم یا به عبارتی محدودیت قابل توجهی در رابطه با کاندیداها ایجاد نشود اصلاح طلبان رای کشور را دارند.



وی در این رابطه ادامه داد: طبیعا رای مردم با اصلاح طلبان است مگر اینکه محدودیت ایجاد کنیم. به عنوان مثال اگر بتوانیم آقای جهانگیری که دارای مناصب مختلف بوده را مطرح کنیم، چرا باید اصلاح طلبان رای را ببازند؟.



عضو مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به اینکه تهران ویترین کشور محسوب می شود، افزود: از این رو مردم در طول انتخاباتی که تاکنون برگزار شده اکثریت رای‌شان با اصلاح طلبان بوده است.



عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه آیا اصولگرایان چهره جدیدی برای انتخابات آتی دارند یا خیر، تصریح کرد: اصولگرایان چهره جدید و ناشناخته که بخواهند معرفی کنند ندارند؛ به عبارتی حدود 40 سال از انقلاب می گذرد و افراد و چهره ها مشخص هستند لذا اینکه جوانی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری معرفی شود دور از ذهن است.



عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در رابطه با اینکه آیا امکان تکرار شانسی که جریان اصولگرایان در پایان دولت اصلاحات با چهره ای مثل احمدی نژاد آورد وجود دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: چنین موضوعی تکرار نمی شود و اصولگرایان فعلا هزینه آمدن احمدی نژاد را بدهند تا بعدا نوبت به معرفی فرد دیگری برسد./



پایان پیام

  • کد خبر : 230418
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار