خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/02/09 - 10:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
محمدبیگی:

اختصاص بودجه ویژه برای مقابله با آلایندگی های محیط‌زیستی مطالبه جدی مردم قزوین

نماینده مردم قزوین در مجلس بر ضرورت نگاه ویژه دولت به آبیک برای مشکلات محیط زیستی تاکید کرد و اختصاص بودجه ویژه برای مقابله با آلایندگی های محیط‌زیستی استان را مطالبه جدی مردم دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در یادواره شهدا به ویژه سرلشگر خلبان شهید «ایرج عیوضی» که با حضور اهالی و مردم شهیدپرور منطقه در مسجد امام حسین‌(ع) روستای ناصرآباد شهرستان آبیک، برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: قطعاً یکی از اصول حاکم در زندگی امام علی(ع) خدمت به مردم بود که این باید سرلوحه فعالیت های مسئولان به عنوان خادمان ملت باشد.



سخنگوی فراکسیون محیط زیست در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مطالبه جدی مردم این روستا و منطقه در خصوص معضلات زیستی و آلایندگی‌های به وجود آمده به واسطه فعالیت برخی از صنایع در منطقه اعلام کرد: متاسفانه حضور شرکت های متعدد آلاینده در آبیک موجب به هم ریختن محیط زیست این شهرستان شده است. مطالبه جدی ما از دولت محترم اختصاص بودجه ویژه محیط زیستی برای حل معضلات زیستی و آلایندگی های به وجود آمده در سطح استان به ویژه شهرستان آبیک است.



لازم به ذکر است، در پایان این مراسم  ضمن حضور در مزار مطهر شهید خلبان ایرج عیوضی از خانواده محترم آن شهید تقدیر و بر ادامه راه ثبت سیره امام و شهدا تاکید شد./

پایان پیام

  • کد خبر : 340882
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم