خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/06 - 09:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
زنگنه در آئین افتتاح پروژه چمن مصنوعی شهید بایزیدی در تربت حیدریه خبر داد

احداث ۲۱ زمین چمن مصنوعی در مناطق روستایی تربت حیدریه، زاوه ومه ولات

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس در آئین افتتاح پروژه چمن مصنوعی شهید بایزیدی در تربت حیدریه گفت: در حال حاضر ۲۱ زمین چمن مصنوعی در مناطق روستایی این سه شهرستان در حال برنامه ریزی و احداث است.

به گزارش   خبرگزاری خانه ملت؛محسن زنگنه  نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی در آئین افتتاح پروژه چمن مصنوعی شهید بایزیدی در تربت حیدریه گفت: حضور سپاه در منطقه باعث خیر و برکت است.



وی بیان کرد: در اساسنامه سپاه پاسداران و در ماده یک فصل اول عنوان شده سپاه نهادی است که هدف آن نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی و تلاش برای تحقق آرمان‌های اسلامی است.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: هر چه که به افزایش سرمایه اجتماعی نظام و انقلاب کمک می‌کند سپاه باید حضور داشته باشد چه در حوزه نظامی و دفاعی چه حوزه ورزشی و فرهنگی و اقتصادی و این در راستای اهداف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.



زنگنه تصریح کرد: این دو چمن یازدهمین پروژه از پروژه‌های نهضت ساخت چمن‌های مصنوعی در راستای توسعه فضاهای ورزشی در روستاها و شهرهای حوزه انتخابیه است که با پیگیری‌های صورت گرفته اجرا شده است.



نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه ومه ولات در مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر ۲۱ زمین چمن مصنوعی دیگر در مناطق روستایی این سه شهرستان در حال برنامه ریزی و احداث است./



پایان پیام

  • کد خبر : 357694
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار