خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/05 - 15:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سلیمی:

اجرای پروژه‌های جاده‌ای دارای ردیف ملی در سمیرم/ تامین زیرساخت‌های مخابراتی باعث آنتن‌دهی بالای 95 درصد نقاط این منطقه شده است

نماینده مردم سمیرم در مجلس، با بیان اینکه طرح‌های بزرگی در این منطقه در حال اجرا داریم که دارای ردیف ملی هستند گفت: ما در حوزه انتخابیه توانستیم زیرساخت‌های مخابراتی را تامین کنیم تاجاییکه بالای 95 درصد نقاط این منطقه آنتن‌دهی دارند.

اصغر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقداماتی که در حوزه راه حوزه انتخابیه انجام داده است، گفت: هم‌اکنون طرح‌های بزرگی در این منطقه در حال اجرا داریم که دارای ردیف ملی هستند کما اینکه دوبانده‌سازی جاده سمیرم-یاسوج-بابامیدان یکی از این پروژه‌های در حال اجرا است.



نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: البته پیمانکار این پروژه دچار مشکل شده بود به همین دلیل قرار شد تا پایان سال پیمانکار جدید مشخص شود.



وی تصریح کرد: احداث جاده حنا-قدمگاه-زمان کهریز به خسروشیرین و آزادراه اصفهان به شیراز از دیگر پروژه‌های در حال اجرا هستند که هر دو دارای ردیف ملی هستند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، در بیان اقداماتی که در حوزه راه‌های روستایی انجام داده است، یادآور شد: پروژه محور شهید دژکرد مراحل انتهایی را طی می‌کند، همچنین پروژه تکمیل و روکش آسفالت جاده‌های زمان کهریز، گرموک به هونجان شهرضا، ونک به سولیجان بروجن و جاده آب ملخ را در حال اجرا داریم.



وی افزود: برای آسفالت معابر روستایی مقرر شد با استفاده از مصوبه دوره دهم و یازدهم مجلس از طریق ارائه قیر رایگان و واریز مبالغ ماهانه نقدی توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و امور عشایر انجام شود تا بتوانند آن را در مبلمان شهری و روستایی و جاده‌های عشایری هزینه کنند.



عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما در حوزه انتخابیه توانستیم زیرساخت‌های مخابراتی را تامین کنیم تاجاییکه بالای 95 درصد نقاط این منطقه آنتن‌دهی دارند./

پایان پیام

  • کد خبر : 372112
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار