خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/01 - 17:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
وحیدی خبر داد

آغاز فاز مطالعاتی ایجاد سد جدید در منطقه خرتوت

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی از آغاز فاز مطالعاتی ایجاد سد جدید در منطقه خرتوت  خبر داد.

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به حضور خود در هفتمین دوره همایش دانش آموختگی طلاب حوزه علمیه الهادی کهنه‌جلگه، با یادآوری اینکه تبدیل منطقه شیرین‌سو به بخش جدید اتفاق مثبتی است که پیگیری‌های بسیاری برای تحقق این مهم انجام شده است، اظهار کرد: اگر منطقه‌ای محرومیت دارد به این معنا نیست که در این منطقه بزرگان و علما سرمنشاء خدمت نباشند.



نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در رفع کاستی‌ها و محرومیت‌های منطقه به عنوان نماینده مردم تلاش شبانه‌روزی داشتیم، ادامه داد: کمک به معیشت مردم هم اولویت دولت سیزدهم و هم اولویت مجلس یازدهم بوده و از این پس نیز تلاش‌ها ادامه خواهد داشت.



نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مطالعات ایجاد سد جدید در منطقه خرتوت که به پیشنهاد علمای منطقه مطرح شد، آغاز شده است و ایجاد این سد برای مدیریت سیلاب‌ها بسیار مؤثر است که امیدواریم با تحقق این مهم اقدامی ماندگار از سوی دولت سیزدهم برای مردم منطقه رقم بخورد.



رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی از پیگیری موارد مطرح شده در این نشست خبر داد و گفت: امیدواریم این پیگیری‌ها منجر به نتیجه‌ای برای ارتقا جایگاه عمرانی این منطقه شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 368664
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم