خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/09/04 - 10:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
/امروز؛ اجتماع خودجوش مردمی حمایت از امنیت، آرامش و اقتدار کشور/

آزادی‌خواه: پایتخت‌نشینان، مکر و حیله دشمنان را خنثی خواهند کرد

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: پایتخت نشینان امروز با حضور پرشور در تجمع مردمی مکر و حیله دشمنان را خنثی خواهند کرد.

احد آزادی خواه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به برگزاری «اجتماع بزرگ خودجوش مردمی حمایت از امنیت و آرامش و اقتدار کشور» در پایتخت، گفت: امروز رسانه های خارجی حتما شاهد حضور پررنگ مردم تهران در خنثی کردن مکر و حیله دشمنان خواهند بود.



نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حضور چشم گیر پایتخت نشینان در مراسم تجمع امروز میدان انقلاب اسلامی، به معنای تجدید میثاق با ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است.



وی با اشاره به اینکه رسانه های معاند و اپوزوسیون طی چند روز گذشته تلاش کردند دامنه اغتشاشات را وسیع منعکس کنند تا از این طریق کشور را به آشوب بکشانند، ادامه داد: در واقع دشمنان همواره تلاش می کنند با تبلیغات سوء تضعیف امنیت و اقتدار نظام اسلامی را دنبال کنند.



این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه حفظ امنیت خط قرمز است و مردم کشورمان با برگزاری تجمع های مختلف، بصیرت خود را به دشمنان نشان دادند، تصریح کرد: به عبارتی مردم با برگزاری تجمع های خودجوش اعلام کردند هرگز اجازه نمی دهند اغتشاشگران امنیت کشور و امنیت نظام را به خطر بیاندازند.



عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک تجمع مردمی امروز تهران برگ زرینی دیگر از انسجام و وحدت داخلی، بصیرت و هوشمندی ملت را در دفتر خاطرات سال جاری ثبت خواهد کرد.



به گزارش خبرگزاری خانه ملت، اجتماع بزرگ خودجوش مردمی حمایت از امنیت و آرامش و اقتدار کشور» در  روز دوشــنبـه چـهارم آذرماه 1398 با همراهی مردم فهیم و بصیر و لحظه شناس تهران ، رأس سـاعـت14:30 در میدان انقلاب اسلامی  برگزار خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 291665
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم