خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/11/09 - 15:16
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها
کاظمی خبر داد:

آخرین وضعیت پلدختر و معمولان در پی جاری شدن سیلاب در این منطقه

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس، آخرین وضعیت پلدختر و معمولان در پی جاری شدن سیلاب و روند امداد رسانی به مردم خسارت‌دیده این منطقه را تشریح کرد.

سید حمیدرضا کاظمی در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت ، با اشاره به وضعیت خسارات وارد شده به حوزه انتخابیه‌اش در پی جاری شدن سیلاب در این منطقه، گفت: در این منطقه قبل از آغاز بارندگی از طریق هواشناسی ستاد بحران هشدار داده شده بود که میانگین بارندگی در طول 24 ساعت در پلدختر به بالای 120 میلیمتر می‌رسد که در نهایت اتفاق افتاد و حتی در برخی مناطق شهرستان به بیش از 120 میلیمتر نیز رسیده بود که باعث جاری شدن سیلاب در این منطقه شد.



نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورا اسلامی، ادامه داد: در پی جاری شدن سیلاب به راه‌ها و پل‌های اصلی این منطقه، مزارع، باغات، راه‌های روستایی و عشایری خسارت وارد شد و خانه‌هایی که در حاشیه رودخانه‌ها قرار داشتند با خسارات جدی مواجه شدند.



آب پلدختر و معمولان قطع شده است



 وی تاکید کرد: هم‌اکنون آب این منطقه قطع شده و مشکلاتی برای راه‌های اصلی ایجاد شده است که اکیپ‌هایی برای امدادرسانی و رفع مشکل از دستگاه‌های متولی اعم از سازمان آب استان، فرمانداری و ستاد بحران در این شهرستان حضور پیدا کرده و ضمن ارائه خدمات به مردم، در تلاش هستند که مشکل قطع آب و انسداد راه‌های اصلی را رفع کنند.



عضو هیات رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس، اظهار کرد: مشکل اصلی به دیواره‌های اصلی ساحلی معمولان، پلدختر و روستاهای حاشیه رودخانه کشکان برمی‌گردد که باعث جاری شدن سیلاب و بروز خساراتی به ابنیه و باغات مردم این منطقه شده است.



مردم خسارت‌دیده در چادر اسکان داده شده‌اند



این نماینده مجلس در مجلس دهم، در بیان نحوه ارائه خدمات به مردم آسیب‌دیده، تصریح کرد: مردم خسارت‌دیده در چادر اسکان داده شده‌اند یا به سایر ساختمان‌هایی که خسارت ندیده‌اند، پناه برده‌اند، ضمن اینکه به دلیل قطع بارندگی سیلاب در حال فروکش کردن است.



نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: البته جمعیت هلال احمر و ستاد بحران در عملیات امدادرسانی امکانات اولیه مورد نیاز مردم خسارت دیده‌ای که در چادر اسکان داده شده‌اند را در اختیار آنها قرار داده‌اند و مشکلی در این رابطه وجود ندارد./



پایان پیام

  • کد خبر : 272949
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار