خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/04 - 10:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
مالکی خبر داد

آخرین ایرانی بازداشت شده در عربستان به زودی به میهن باز می‌گردد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس که پیگیر آزادی ایرانیان بازداشت شده در جریان مناسک حج در عربستان بود خبر داد آخرین زندانی باقیمانده به زودی به میهن باز می‌گردد.

فداحسین مالکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به پیگیری هایی که در خصوص آزادسازی ایرانیان بازداشت شده در جریان مناسک حج در عربستان سعودی صورت داده است، گفت: حدود یک ماه این موضوع را از طریق وزارت امور خارجه و سفارت ایران در عربستان سعودی پیگیری کردیم.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به بازداشت برخی ایرانیان در جریان سفر حج امسال، گفت: با پیگیری های صورت گرفته از سوی وزارت امور خارجه و سفارت ایران در عربستان تعداد زیادی از این افراد آزاده شده و به ایران بازگشتند و تنها یک نفر از آنها هنوز آزاد نشده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار روز گذشته خود با خانواده این زندانی ایرانی که در حال حاضر در عربستان سعودی بازداشت است، خاطرنشان کرد: در جریان پیگیری ها، ملاقات های متعددی با مقامات سعودی صورت گرفت و در نهایت سفیر ایران در عربستان خبر داد که آخرین زندانی ایرانی در این کشور نیز به زودی آزاد خواهد شد و به میهن باز می‌گردد./

پایان پیام

  • کد خبر : 380996
فائزه ظهیری
خبرنگار

فائزه ظهیری

آخرین اخبار