خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/02/10 - 16:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : مرکز پژوهش ها

پیام رییس مرکز پژوهش های مجلس به مناسبت روز پاسدار

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس طی پیامی میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی طی پیامی فرارسیدن سوم شعبان میلاد مبارک امام حسین(ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.



 متن پیام نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است؛



سوم شعبان میلاد مسعود حضرت امام حسین (ع)، تلفیق روشنی از مولفه‌های شجاعت، اخلاق، ایمان و ایثار بی‌چشمداشت امامت در راه‌ پرودگار است که برآیند آنها روشنگر مسیر عاشقان اهل بیت‌(ع) و کشتی نجات مومنان است.



حماسه ماندگار اباعبدالله الحسین (ع) در روز عاشورا و دشت کربلا، زنده نگه‌دارنده چراغ اسلام و انعکاس آن در عصر امروز است، انعکاسی که تلالو آن کورکننده چشمان نابخرد دشمنان و برهم زننده توطئه‌های شوم آنان است.



تلاقی مبارک خجسته زادروز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار، تصویر تلفیقی ناب از شهامت، شجاعت و ایثار آن امام همام در ردای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است که از روزهای نخستین تاسیس، خالصانه و متعهدانه پای عهد خویش در حراست از نهال انقلاب ایستادند و جان‌برکفانه در این مسیر با پیروی از رهبر فقید انقلاب اسلامی گام‌های بلندی در اعتلای آرمان‌های مقدس انقلاب و در امتداد آن با اقتدا به رهبر معظم انقلاب اسلامی، گام‌هایی ارزنده در آبادانی و توسعه علمی و فنی جمهوری اسلامی ایران برداشتند و در دوران فعلی هوشمندانه و بابصیرت در کنار مبارزه در سنگر جنگ نرم، به مقابله با جریان شوم تروریست‌های تکفیری پرداخته‌اند و گمنام و نشان، مدافعان حرم اهل بیت گشته‌اند.



سوم شعبان با نامگذاری روز پاسدار فرصتی مغتنم به دست داده است تا یاد و خاطره شهیدان را پاس بداریم و اقدامات سازنده سپاه در مسیر تحقق اهداف کشور به ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی را ارج نهیم.



اینجانب ضمن تبریک میلاد مبارک امام حسین (ع)، روز پاسدار را به تمامی نیروهای مکتبی و ایثارگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده معظم شهدای پاسدار که صبورانه و استوارانه بر عهد خویش در حفظ انقلاب ایستاده‌اند، تبریک عرض می‌نمایم و توفیق روزافزون این عزیزان را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، از درگاه ایزد منان خواستارم.

  • کد خبر : 197145
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار