خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/02/11 - 10:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : مرکز پژوهش ها

پیام رییس مرکز پژوهش های مجلس به مناسبت روز جانباز

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس طی پیامی روز جانباز را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی پیامی ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز را تبریک گفت.



متن پیام نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس به شرح زیر است؛



چهارم شعبان المعظم سالروز میلاد حضرت ابوالفضل (ع)، خجسته زادروز مردی است که اخلاق، منش و رشادت‌های ایشان به ویژه فضیلت اخلاقی در ولایتمداری و پیروی از امامت، الگویی بی‌بدیل در عرصه تاریخ است. ماه تابانی که روشن کننده مسیر هدایت است و رشادت‌ها و ایثارهای ایشان به ویژه در دشت کربلا، نمونه‌ای کم‌نظیر از ایثار و اخلاص و ایمان است.



تلفیق ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز، تلاقی عارفانه‌ و عاشقانه‌ای از تمسک جانبازان بزرگوار ایران اسلامی و حرکت در مسیر آن حضرت است که تبلور آن در روزهای ماندگار دفاع مقدس عینیت یافته و به یادگار مانده است.



بی‌تردید در روزهایی که منطقه و جامعه جهانی به آتش شوم تروریست‌های تکفیری گرفتار آمده است فرهنگ ایثار و اخلاص که از روزهای دفاع مقدس به یادگار مانده است، راهکار و الگویی مشخص در مسیر ایستادگی و مقاومت و مبارزه با دشمنان است.



روز جانباز در سالروز میلاد حضرت ابوالفضل (ع) فرصتی مغتنم در تقدیر و تجلیل از جانبازان گرانقدری است که دیروز در سنگر جهاد، عاشقانه جانبازی کردند و امروز در سنگر علم و ایمان و عمل، خالصانه و متعهدانه خدمت می‌کنند و از پیشگامان تحقق اهداف سال «اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید» هستند.



اینجانب ضمن تبریک میلاد مبارک حضرت ابوالفضل (ع)، روز جانباز را به تمامی ایثارگران و حماسه‌آفرینان این مرزوبوم که همواره پشیبان آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی بوده‌اند، تبریک می‌گویم و توفیق روزافزون این عزیزان را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، از درگاه ایزدمنان خواستارم.



 



 

  • کد خبر : 197183
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار