خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/07/15 - 11:32
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : مرکز پژوهش ها

پیام رییس مرکز پژوهش‍های مجلس به مناسبت هفته نیروی انتظامی

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس طی پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی پیامی ضمن هفته نیروی انتظامی را به تمامی تلاشگران حفظ امنیت و نظم عمومی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.



متن پیام نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:



نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تلاش‌های بی‌دریغ شبانه‌روزی در حفظ و ارتقای امنیت اجتماعی، حفاظت از کیان کشور و تنظیم امور عبور و مرور رانندگی،‌ اقدامات شایسته‌ای را برنامه‌ریزی و به اجرا گذاشته است که برآیند آن به تقویت نظم عمومی و امنیت ایران اسلامی انجامیده است؛ توانمندی که در سال‌های اخیر با عملکرد صواب در سنگر اقتصادی،‌‌ دفاعی و فرهنگی و جنگ نرم در میدان فضای مجازی، در کارنامه درخشان این نیرو ثبت شده است. هفته نیروی انتظامی فرصتی مغتنم در تقدیر از ایثارگری و رشادت‌های دلاوران نیروی انتظامی است که با اقدامات جهادگونه خویش آرامش و آسایش را برای ملت بزرگوار ایران اسلامی به ارمغان آورده‌اند تا در پناه این امنیت زمینه دستیابی به آرمان‌های متعالی جمهوری اسلامی ایران به ویژه تحقق اهداف سال «اقتصاد مقاومتی،‌ تولید و اشتغال» براساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، فراهم شود.



نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در گذر سال‌ها و با استفاده از توان، ‌تخصص و تجربه و با توسعه فنی و انسانی موفق گشته است تا به جایگاهی ارزنده و رفیع دست پیدا کند و براساس این توانمندی با اتکا به ایمان و ولایتمداری در برابر اقدامات خصمانه دشمنان به ویژه در عرصه مبارزه با قاچاق و ترانزیت مواد مخدر و تهدیدات داخلی و خارجی، ایستادگی کند.



هفته نیروی انتظامی فرصتی مغتنم در تقدیر و پاسداشت یادونام شهیدان والامقام این نیرو است، ‌شهیدان و ایثارگرانی که در طول سال‌های پس از انقلاب، دوران دفاع مقدس و در مبارزه با سوداگران مواد مخدر و تهدیدکنندگان امنیت مرزها و جامعه، از جان خویش گذشتند و «عند ربهم یرزقون» گشتند.



اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به نیروهای همیشه توانمند و ارزشمند این نیرو، توفیق روزافزون این عزیزان را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب از درگاه ایزدمنان خواستارم.



 

  • کد خبر : 213895
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار