خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/05/17 - 10:06
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : مرکز پژوهش ها

پیام رییس مرکز پژوهش‌های مجلس به مناسبت روز خبرنگار

رییس مرکز پژوهش های مجلس طی پیام روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی پیامی روز خبرنگار را به طلایه‌داران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی تبریک گفت.



متن پیام رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است؛



سوگند به قلم و آنچه می‌نگارد



دستیابی به اهداف روشن در مسیر پیشرفت یک جامعه، همواره با حق‌جویی، حق‌گویی و صداقت در همه ارکان آن جامعه میسر است‌. اصحاب قلم و خبرنگاران، تلاشگران شجاع و حقیقت‌طلبی هستند که به گواه تاریخ همواره در این راه پیش قدم بوده‌اند.



پیشرفت حاصل از این اطلاع‌رسانی شفاف در کشور، عنصر مطلوبی است که سنگینی بار آن بر دوش خبرنگاران و اصحاب رسانه است و رسیدن به این هدف والا راهی جز همت، رشادت، وحدت و یک‌دل بودن این قشر فرهیخته ندارد و ثمره این تلاش خردمندانه و جمعی جامعه خبری کشور و خبرنگاران پرتلاش و پویا، قطعا حاصلی جز دستیابی ایران اسلامی به قله های موفقیت و رساندن جامعه به پویایی و نشاط روزافزون نخواهد بود.



بی‌شک در مسیر پرفراز و نشیب خبررسانی، ناهمواری‌ها و ناملایماتی نیز وجود داشته و دارد. اما خبرنگاران پرتلاش ایران اسلامی با تمام توان تا کنون در مقابل تمامی دشواری‌ها استوارانه ایستاده و سر خم نکرده‌اند و در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته‌اند و از این پس نیز تمام توان خود این راه روشن را تا رسیدن به هدف والایی چون درخشش ارزش‌های انقلاب ادامه خواهند داد. در این میان، حمایت همه جانبه از کالای ایرانی در راستای تحقق اهداف سال «حمایت از کالای ایرانی» در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی سازوکاری است که کشور را بهتر از هر مسیر دیگری می‌تواند به سمت جاده موفقیت و رفع مشکلات کنونی در حوزه اقتصاد سوق دهد و این مهم جز با همت و تلاش شبانه‌روزی تک‌تک اعضای جامعه خبری و اصحاب رسانه کشور میسر نمی‌شود.



17 مرداد ماه فرصتی مغتنم در گرامیداشت یادوخاطره شهدای خبرنگاری است که در مسیر خبر و اطلاع‌رسانی، تلفیقی ماندگار از خون و قلم را در دیوان گرانبهای جمهوری اسلامی ایران به یادگار گذاشتند.



اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران و فعالان خانواده بزرگ اطلاع رسانی، توفیق روزافزون این عزیزان متعهد و پرتلاش ایران اسلامی را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه ایزدمنان خواستارم.

 

  • کد خبر : 257255
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار