خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/06/04 - 14:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : مرکز پژوهش ها

پیام تبریک رییس مرکز پژوهش‌های مجلس به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

رییس مرکز پژوهش های مجلس طی پیامی هفته دولت را به تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،‌ کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی پیامی هفته دولت را به تبریک گفت.



متن پیام تبریک نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات،‌ اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است؛



آغازین هفته شهریور ماه به پاسداشت یادوخاطره معلمان سنگر علم و عمل شهیدان رجایی و باهنر به نامه هفته دولت مزین گشته است. تلفیقی از شهیدان مسیر خدمت و تلاشگران عرصه کار و فعالیت که هنگامه ارزشمندی در تقدیر و تجلیل از ممارست دولتمردان را به وجود آورده است.



دولت و قوه مجریه به همت تلاش بی‌وقفه ریاست محترم جمهوری،‌ وزرا، مدیران و کارکنان توانمند خویش با اتکا به تعهد صادقانه و خدمت خالصانه نقشی بی‌بدیل در تحقق اهداف متعالی جمهوری اسلامی ایران به ویژه دستیبابی به اهداف سالی‌ که بنابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری شده است، برعهده دارند که در این مسیر همکاری سازنده مجلس شورای اسلامی و قوه‌قضاییه،‌ تجلی ارزنده از تلاش و همت مضاعف قوا در رفع مشکلات و مسائل کشور و مردم خواهد بود.



هفته دولت فرصتی مغتنم در پاسداشت و گرامیداشت یادوخاطره شهیدان والامقام مسئول وکارمند است که حضور در سنگر جهاد و شهادت در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی را به حضور دنیوی ترجیح دادند و با خون سرخ خویش در روزهای افتخار و حماسه، تلالو روشنی از ایمان و عمل را به یادگار نهادند.



اینجانب در نخستین روزهای آغاز به کار دولت دوازدهم،‌ ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای معظم دولت و کارمند به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به ریاست محترم جمهور، هیات دولت و تمامی مدیران و مسئولان و کارمندان ارزنده و تمامی نیروهای پرتلاش و فعال که در مسیر خدمت به مردم و تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران ، تبریک عرض می‌نمایم گام بر‌‌می‌دارند تبریک عرض می‌نمایم و توفیق روزافزون این بزرگواران را در سایه توجهات حضرت‌ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه ایزدمنان خواستارم.



 



 

  • کد خبر : 209181
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار