خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/28 - 18:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : مرکز پژوهش ها
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس:

پرستاری تجلی تمام عیار شرافت است

بابک نگاهداری، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در پیامی به مناسبت روز پرستار، گفت: پرستاری تجلی تمام عیار شرافت است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، بابک نگاهداری، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، طی پیامی این روز را به تمامی پرستاران ایران اسلامی تبریک گفت.

متن پیام رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به شرح زیر است؛



«پنجم جمادی الاول در تقویم ایران اسلامی به گرامیداشت یاد حضرت زینب کبری(س)، بزرگ بانوی دشت کربلا و به پاسداشت تلاش‌های بی‌دریغ مدافعان سلامت و زحمتکشان عرصه سلامت و درمان، به نام روز پرستار مزین گشته است. پرستارانی که با بهره‌گیری از آموزه‌های بانوی صبر و ایثار و با همتی مقدس، مراقبت از بیماران و دردمندان را به ویژه در سال‌های فراگیری ویروس کرونا در دستور کار خود قرار داده‌اند.

تقارن مبارک میلاد خجسته حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار در تقویم ایران اسلامی، تلاقی صبر و فداکاری آن حضرت در دشت کربلا و تاسی پرستاران این مرزوبوم از ایشان است که الگویی کم‌نظیر از خدمت خالصانه و تعهد صادقانه را رقم زده است. بی‌تردید جوهره ذاتی شرف نوع دوستی است و پرستاری تجلی تمام عیار شرافت است.



روز پرستار همچنین یادآور رشادت‌های پرستاران بزرگواری است که در سال‌های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، تلفیقی ناب از ایثار و استقامت در سنگرهای جهاد و شهادت را رقم زدند.



اینجانب ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار به تمامی مدافعان عرصه سلامت ایران اسلامی، توفیق روزافزون تمامی فعالان این عرصه را از درگاه خداوند منان آرزومندم.»/



پایان پیام

  • کد خبر : 371775
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار